Site icon Techsmart

ΑΧΑ: Έμπρακτη στήριξη 360°

Οι πρωτοφανείς συνθήκες αποκλεισμού που δημιούργησε η παγκόσμια υγειονομική κρίση απαίτησαν άμεση δράση από το σύνολο της κοινωνίας και του επιχειρηματικού κόσμου. Αφετηρία των ενεργειών της ΑΧΑ ήταν η προστασία των ανθρώπων της, μέσα από:

 

 

Φυσικό ακόλουθο αυτής της ετοιμότητας ήταν η απρόσκοπτη λειτουργία της εταιρείας και η παροχή στήριξης προς τους ασφαλισμένους και τους συνεργάτες της, χωρίς την παραμικρή διαφοροποίηση στην ποιότητα των υπηρεσιών της. Επικοινωνώντας άμεσα μαζί τους τούς ενημέρωσε για τις πρωτοποριακές ψηφιακές υπηρεσίες προστασίας υγείας και περιουσίας που έχουν στη διάθεσή τους, καθώς και για τις δυνατότητες αλληλεπίδρασης με το σύνολο του οργανισμού, από απόσταση και με ασφάλεια.

 

Σήμερα, η ΑΧΑ, έχοντας πλήρη συναίσθηση του επιχειρηματικού και κοινωνικού της ρόλου, προχωρά ένα βήμα πιο μπροστά. Επιστρέφοντας στην κοινωνία την εμπιστοσύνη που έχει εισπράξει, υλοποιεί μια σειρά ενεργειών αρωγής προς όλες τις ομάδες που πλήττονται στην παρούσα δύσκολη συγκυρία.

 

Στο πλαίσιο αυτό:

 

Μέσα στις ιδιαίτερες συνθήκες της πανδημίας που απαιτούν ασφαλείς και εξ αποστάσεως επαφές, η ΑΧΑ, με αίσθημα ευθύνης απέναντι στους 100.000 ασφαλισμένους που την εμπιστεύονται για την προστασία της υγείας τους, προσφέρει δωρεάν, για αυτό το κρίσιμο διάστημα, πρόσβαση στην υπηρεσία MyAXA Doctor, με τη βοήθεια της οποίας μπορούν να λαμβάνουν -με βίντεο κλήση ή τηλεφωνικά- ιατρική καθοδήγηση, καθώς και ενημέρωση σχετικά με θέματα πρόληψης και προαγωγής της υγείας τους.

 

Συνδράμοντας στην ανάκαμψη της τουριστικής δραστηριότητας που υφίσταται μεγάλο πλήγμα και λαμβάνοντας υπόψη ότι ο Τομέας του Τουρισμού αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους οικονομικούς πυλώνες της χώρας, η ΑΧΑ δεσμεύεται να πραγματοποιήσει όλα τα ταξίδια Πωλήσεών της εταιρείας για τα επόμενα τρία (3) χρόνια αποκλειστικά στην Ελλάδα.

 

Η  ΑΧΑ βρίσκεται δίπλα στο ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό που δίνει καθημερινό αγώνα για την αντιμετώπιση της πανδημίας. Αναγνωρίζοντας τις αυξημένες ανάγκες για ιατρικά αναλώσιμα, παρέχει 20.000 μάσκες ειδικού τύπου στο Εθνικό Σύστημα Υγείας.

 

Ως μέλος ενός διεθνούς Ομίλου με φιλάλληλη στάση απέναντι στην κοινωνία, η ΑΧΑ Ελλάδας συνεισφέρει σε αυτή την παγκόσμια προσπάθεια με την ενεργοποίηση των εθελοντών της. Κάθε συμμετοχή μεταφράζεται σε αντίστοιχη οικονομική συνδρομή και βοηθά στην κάλυψη των αναγκών που προκύπτουν από την επιβάρυνση των Μονάδων Εντατικής Θεραπείας λόγω της πανδημίας.

 

Αναγνωρίζοντας την ξαφνική επιδείνωση των συνθηκών επιβίωσης ενός σημαντικού αριθμού συνανθρώπων μας, η εθελοντική ομάδα της ΑΧΑ προσφέρει σίτιση σε άπορες οικογένειες και αστέγους, σε συνεργασία με τις οργανώσεις Μπορούμε και Emphasis.

 

Η ΑΧΑ παρέχει έκπτωση 5% σε όλα τα ασφαλιστήρια αυτοκινήτου, ως επιστροφή αξίας που προκύπτει από τη μειωμένη κίνηση οχημάτων. Επιπλέον, υπενθυμίζει τη δυνατότητα χρήσης τού ειδικά σχεδιασμένου προγράμματος επιβράβευσης «Οδηγώ λίγο – Πληρώνω λίγο» που προσφέρει έκπτωση έως και 20% στα ασφάλιστρα αυτοκινήτου σε περίπτωση περιορισμένης ετήσιας χρήσης τού οχήματος.

 

Μιλώντας για τον τρόπο με τον οποίο η ΑΧΑ Ασφαλιστική λειτουργεί ως οργανισμός σε αυτή την κρίσιμη περίοδο, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας κ. Ερρίκος Μοάτσος, δήλωσε: «Στην ΑΧΑ αντιμετωπίζουμε τις δυσκολίες ως μία ενωμένη ομάδα. Η ασφάλεια των ανθρώπων και των ασφαλισμένων μας ήταν πάντοτε η πρώτη σκέψη μας. Η πολυεπίπεδη στήριξη όλων εκείνων που επηρεάζονται άμεσα από την κρίση ήταν μία φυσική συνέχεια της συλλογικής προσπάθειάς μας για την ανθρώπινη προστασία. Αυτή η πανδημία συνέδεσε τις ζωές μας περισσότερο από όσο μπορούσαμε ποτέ να φανταστούμε

Exit mobile version