11 Jul MMD: Προς ποια κατεύθυνση οδεύουν οι Οθόνες Η/Υ;
-
MMD: Προς ποια κατεύθυνση οδεύουν οι Οθόνες Η/Υ;Τι επιφυλάσσει το μέλλον για την αγορά των οθονών; Ποιες είναι οι ευκαιρίες και οιτάσεις που καθορίζουν την κατεύθυνση; Ο Stefan Sommer, Director of Marketing &Business Management της MMD στην Ευρώπη, περιγράφει τι βλέπει στον ορίζοντα.Ε: Stefan, το μεγάλο μέγεθος των οθονών και η κυρτότητα είναι δύο μόνο απότα πιο επίκαιρα θέματα για τις οθόνες. Ποιες τάσεις βλέπεις για τα επόμεναχρόνια, και ποιές καινοτομίες μπορούμε να περιμένουμε από τις οθόνες Philipsστο κοντινό μέλλον;Stefan Sommer: Οι πλατφόρμες ψηφιακών μέσων – όπως οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές,τα notebooks, τα smartphones– συγκλίνουν και η κινητή συνδεσιμότητα θα αποκτήσειμεγαλύτερη σημασία. Έτσι η οθόνη θα λειτουργεί, όλο και περισσότερο, ως πλατφόρμαγια τη ροή περιεχομένου από διάφορες συσκευές. Όλες οι συσκευές, από τα κινητάτηλέφωνα μέχρι και τους αποκωδικοποιητές και τους Η/Υ, χρησιμεύουν σαν περιβάλλονδιασύνδεσης για το κέντρο ελέγχου του «έξυπνου σπιτιού». Αυτό δημιουργεί ζήτηση απότην B2B και την B2C αγορά για μεγαλύτερες οθόνες και καλύτερη ποιότητα, ανάλυσηκαι λαμπερά χρώματα.Πάρτε για παράδειγμα το μέγεθος των οθονών: πριν από λίγα χρόνια, οθόνες μεγέθουςάνω των 27 ιντσών κατατάσσονταν ως τεράστιες. Σήμερα αυξάνεται η ζήτηση σε αυτάτα μεγέθη, καθώς οι χρήστες εκτιμούν πλέον τη μεγαλύτερη αίσθηση του χώρου. Στηνανάλυση επίσης, οι χρήστες επιθυμούν να πάνε ψηλότερα. Το 4K θα εδραιωθεί ως κύριαανάλυση τα επόμενα χρόνια, και οι επαγγελματίες χρήστες θα προχωρήσουν σε ακόμακαλύτερες αναλύσεις. Ήδη οι πρώτες οθόνες με ανάλυση 8Κ είναι στον ορίζοντα.Συναρπαστικές εξελίξεις έρχονται και στο χρώμα. Μαζί με την τεχνολογία χρωμάτωνQuantumDot, η MMD προωθεί την τεχνολογία UltraWide Color σε όλη τη σειρά τωνοθονών, προσφέροντας αυτή την ευρύτερη χρωματική γκάμα σε όλους τους χρήστες.Αναμένω ότι μια χρωματική γκάμα >85% NTSC θα είναι σύντομα δεδομένη, σε αντίθεσημε το πλέον κοινό 72%.Η τεχνολογία High Dynamic Range (HDR) είναι ένα άλλο καινοτόμο χαρακτηριστικό, τοοποίο θα δούμε περισσότερο στις οθόνες. Θα επεκτείνει το εύρος της αντίθεσης και τουχρώματος, ώστε οι εικόνες να έχουν μεγαλύτερο βάθος – εξαιρετική είδηση για τιςεφαρμογές βίντεο, γραφικών και ψυχαγωγίας. Θα παρουσιάσουμε μια σειρά προϊόντωναφιερωμένη στην ψυχαγωγία, αργότερα μέσα στο έτος, η οποία θα περιλαμβάνει επίσηςHDR.
-
Ε: Πώς βλέπετε το μέλλον των συσκευών εικονικής πραγματικότητας; Θααντικαταστήσουν τις οθόνες ή θα συνυπάρξουν με αυτές;Stefan Sommer: Η εικονική πραγματικότητα (Virtual Reality) ήδη κερδίζει έδαφος σεεπαγγελματικούς κλάδους όπως η αρχιτεκτονική και ο σχεδιασμός, η ιατρική και ηγεωεπιστήμη. Αυτό που την κρατά πίσω στον τομέα των οικιακών χρηστών, εκεί πουαναμένεται και η μεγάλη ανάπτυξη, είναι η έλλειψη περιεχομένου. Επίσης, η απόδοσηείναι ένα ζήτημα καθώς κάθε τι ψεύτικο στην απόδοση της εικόνας αποτελεί και έναεμπόδιο στην ευρύτερη διάδοση της εικονικής πραγματικότητας. Ίσως τελικά να δούμεεξελίξεις από τους επαγγελματικούς κλάδους υψηλής τεχνολογίας. Μόλις η τεχνολογίαείναι προηγμένη και προσιτή, με πλούσιο περιεχόμενο για να προσελκύσει τους χρήστες,τότε η τεχνολογία εικονικής πραγματικότητας θα απογειωθεί.Καθώς το VR είναι απλά μια ακόμα μορφή προβολής, δεν περιμένω να αντικαταστήσειτις συμβατικές οθόνες. Οι δύο τύποι θα συνυπάρχουν, λόγω των πολύ διαφορετικώνσκοπών. Για παράδειγμα, είναι ακόμα πιο εύκολο να συνεργαστείτε μπροστά από μιαοθόνη, παρά μέσω ενός VR!Ε: Πώς πιστεύετε ότι θα αλλάξει η αγορά των οθονών τα επόμενα χρόνια καιποιες ευκαιρίες βλέπετε για την MMD?Stefan Sommer: Αναμένουμε ότι η αγορά θα εξελιχθεί σε ορισμένες κατευθύνσεις. Γιαπαράδειγμα, αυτό που έχουμε δει με τις κυρτές οθόνες μέχρι στιγμής, είναι μόνο η αρχή.Αναμένουμε ότι αυτή η αγορά θα επιταχύνει το ρυθμό ανάπτυξής της και θα καθιερωθείτα επόμενα χρόνια.Οι οθόνες είναι πιθανό να γίνουν πιο εξειδικευμένες, με ειδικά χαρακτηριστικάσχεδιασμένα γύρω από τις ανάγκες συγκεκριμένων ομάδων χρηστών όπως γιαπαράδειγμα, οι οθόνες υψηλής ανάλυσης μορφής 21:9 για επαγγελματίες χρήστες στοντραπεζικό και οικονομικό κλάδο. Παρά την αυξανόμενη εξειδίκευση, τα κύριαχαρακτηριστικά που σήμερα θεωρούνται υψηλών προδιαγραφών, πρόκειται ναεδραιωθούν τα επόμενα χρόνια, προσφέροντας σχεδόν επαγγελματική ποιότητα στουςοικιακούς χρήστες.Και καθώς αυξάνεται η σημασία της κινητής συνδεσιμότητας, η MMD είναι σε θέση ναπαρέχει τις λύσεις που προσφέρουν στους χρήστες ευελιξία και εκπληκτική θέαση σεB2B και B2C εφαρμογές. Η εύκολη σύνδεση USB docking επιτρέπει στους χρήστες νασυνδέουν γρήγορα τη συσκευή που προτιμούν. Η MMD είναι ήδη κορυφαίος πάροχοςοθονών USB Docking και θα διευρύνει περισσότερο την κατηγορία. Αυτά ταχαρακτηριστικά συνδεσιμότητας θα είναι ακόμα πιο σημαντικά στον τομέα B2B, όπουβλέπουμε ευκαιρίες για «έξυπνα» χαρακτηριστικά με σκοπό να καταστήσουμε ταγραφεία πιο αποτελεσματικά. Για παράδειγμα, οι οθόνες Philips με τεχνολογία Power
-
Sensor μπορούν να αισθανθούν όταν κάποιος βρίσκεται στο γραφείο, καιαπενεργοποιούνται αυτόματα όταν δε χρησιμοποιούνται. Επιπλέον, καθώς οι χάκερςγίνονται όλο και πιο εφευρετικοί, η ιδιωτικότητα και η ασφάλεια αποκτά μεγαλύτερησημασία. Αναγνωρίζοντας τον πιθανό κίνδυνο έκθεσης μέσω της κάμερας, η MMD είναιη πρώτη εταιρία που παρουσίασε την οθόνη με αναδυόμενη κάμερα. Με τη ροή τόσοκαινοτόμων προϊόντων όσο αυτών που βγαίνουν από τα εργαστήριά μας, είμαστεέτοιμοι για οποιαδήποτε εξέλιξη της αγοράς
No Comments