Δείπνο με τον Morrone ή Mercedes AMG A35; Η μεγαλύτερη καμπάνια στην ιστορία της HELL ξεκινάει!

HELL x Morrone fogyasztoi promo 2025 A0 fekvo GR scaled

Δείπνο με τον Morrone ή Mercedes AMG A35; Η μεγαλύτερη καμπάνια στην ιστορία της HELL ξεκινάει!

Η πιο μεγάλη και πιο συναρπαστική καμπάνια που έγινε ποτέ από τη HELL Energy ξεκινάει! Εκτός από την Ελλάδα, στη καμπάνια λαμβάνουν μέρος και άλλες 9 χώρες, δίνοντας την ευκαιρία σε εκατομμύρια κόσμο να κερδίσει μοναδικά δώρα. Οι υπερ-τυχεροί του διαγωνισμού θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν ένα δείπνο με τον μοναδικό αστέρα του Hollywood Michele Morrone, ή να διεκδικήσουν ένα από τα 1.000 βραβεία της HELL. Οι εκπλήξεις όμως δε σταματούν εδώ! Ο μεγαλύτερος νικητής θα κερδίσει μια ολοκαίνουργια Mercedes AMG A35!
Κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού, ο οποίος θα διαρκέσει από 17 Φεβρουαρίου έως και 13 Απριλίου, τα δημοφιλή προϊόντα της HELL Energy θα διατίθενται σε limited-edition  συσκευασίες, οι οποίες είναι εμπνευσμένες από τον Michele Morrone και  την προσωπικότητά του, καθώς απεικονίζουν τα χαρακτηριστικά και εμβληματικά τατουάζ του. Έτσι, οι θαυμαστές του έχουν την ευκαιρία να δημιουργήσουν μια μοναδική συλλογή. Με κάθε προϊόν που αγοράζουν οι συμμετέχοντες, έρχονται και ένα βήμα πιο κοντά στα έπαθλα.
Αν είστε 18 ετών και πάνω και θέλετε να συμμετάσχετε, ακολουθήστε τα εξής βήματα:
  • Αγοράστε ένα limited-edition προϊόν της HELL
  • Εγγραφείτε στο https://winwithhell.gr/
  • Ανεβάστε τον κωδικό που θα βρείτε στο μεταλλικό δαχτυλίδι
  • Κρατήστε την καρτέλα ανοιχτή και δείτε αν κερδίσατε!
Εκτός από το μεγάλο βραβείο, μια ολοκαίνουργια Mercedes AMG A35, καθημερινά πολλοί τυχεροί μπορούν να κερδίσουν μοναδικά μπουφάν, αθλητικά παπούτσια και ταξιδιωτικές τσάντες, όλα με την προσωπική πινελιά της HELL. Επιπλέον, κάθε εβδομάδα, ένας τυχερός μπορεί να κερδίσει ένα iPhone 16 ή ακόμη και ένα αποκλειστικό δείπνο με τον Michele Morrone στην Ιταλία!
Ανακαλύψτε επίσης, το παιχνίδι «Winning Saturdays», το οποίο περιλαμβάνει ξεχωριστά δώρα, όπως μοναδικά σημειωματάρια, τσάντες και limited-edition συσκευασίες ποτών 6 τεμαχίων, εμπνευσμένα από τον Michele Morrone.
Η Adrienn Popovics, Marketing Director της HELL ENERGY ανέφερε: «Αυτή η καμπάνια, δεν είναι μόνο ο μεγαλύτερος διαγωνισμός στην ιστορία της HELL, αλλά αποτελεί και μία από τις πιο συναρπαστικές καμπάνιες που έχουν γίνει ποτέ στην αγορά των ενεργειακών ποτών. Η συγκεκριμένη ενέργεια ξεχωρίζει ακόμη και σε διεθνές επίπεδο, καθώς συμμετέχουν 10 χώρες, δίνοντας την ευκαιρία σε ακόμη περισσότερους να κερδίσουν. Στόχος μας είναι να προσφέρουμε αξέχαστες εμπειρίες και να μοιράσουμε αποκλειστικά δώρα στους πιστούς καταναλωτές μας, ενώ παράλληλα ενισχύουμε περαιτέρω τη θέση μας στην εγχώρια και στη διεθνή αγορά. Η HELL προσπαθεί πάντα για το μέγιστο και αυτό ακριβώς θέλουμε να δείξουμε στο κοινό μας».
Ο διαγωνισμός βρίσκεται κάτω από την ομπρέλα της πιο ισχυρής καμπάνιας μάρκετινγκ που έχει γίνει ποτέ, καθώς περιλαμβάνει τηλεοπτικές και online διαφημίσεις, διαφημίσεις outdoor και πλούσιες δράσεις στα Social Media, ώστε να διασφαλιστεί η μέγιστη δυνατή προβολή.
Μην χάσετε αυτήν την ευκαιρία! Αγοράστε ένα προϊόν της HELL, ανεβάστε τον μοναδικό κωδικό και διεκδικήστε πλούσια δώρα!
Tags:
,
Soustas
billnotis@yahoo.gr

Δημιουργός και Αρχισυντάκτης του Techsmart.gr καθώς επίσης και πολλών επιτυχημένων ιστοσελίδων. Μεγάλος fan της τεχνολογίας και Online Marketing Specialist θα τον βρείτε online όλο το 24ωρο.

No Comments

Post A Comment