Google: Ετήσια Έκθεση Ασφάλειας Διαφημίσεων

google offices

Google: Ετήσια Έκθεση Ασφάλειας Διαφημίσεων

Όταν λαμβάνουμε αποφάσεις που αφορούν σε διαφημίσεις και πληρωμένο περιεχόμενο στις πλατφόρμες μας, η ασφάλεια των χρηστών αποτελεί κορυφαία προτεραιότητά για εμάς. Στην πραγματικότητα, χιλιάδες άνθρωποι της Google εργάζονται νυχθημερόν για να αποτρέψουν την κακόβουλη χρήση των διαφημιστικών υπηρεσιών μας και να τις καταστήσουν ασφαλέστερες για ανθρώπους, επιχειρήσεις και παρόχους περιεχομένου. Υλοποιούμε αυτό το σημαντικό έργο διότι ένα διαδίκτυο που υποστηρίζεται από διαφημίσεις σημαίνει ότι καθένας μας μπορεί να έχει πρόσβαση σε ουσιαστικές πληροφορίες.

 

Όσο εξελίσσεται ο ψηφιακός κόσμος, τόσο εξελίσσεται και η ανάπτυξη των πολιτικών μας, καθώς και οι στρατηγικές επιβολής των κανονισμών μας, προλαμβάνοντας έτσι τις καταχρήσεις, αλλά και επιτρέποντας ταυτόχρονα στις επιχειρήσεις να προσεγγίζουν νέους πελάτες και να αναπτύσσονται. Συνεχίζουμε να επενδύουμε στις πολιτικές μας, στις ομάδες των ειδικών μας και στην απαραίτητη τεχνολογία, ώστε να είμαστε ένα βήμα μπροστά από πιθανές απειλές. Το 2021 παρουσιάσαμε ένα πολύ-λειτουργικό σύστημα για την αντιμετώπιση επαναλαμβανόμενων παραβιάσεων πολιτικών. Προσθέσαμε και ανανεώσαμε περισσότερες από 30 πολιτικές για διαφημιζόμενους και εκδότες, μεταξύ των οποίων η πολιτική απαγόρευσης ισχυρισμών που προωθούν την άρνηση ύπαρξης της κλιματικής αλλαγής, καθώς και μια πιστοποίηση για παρόχους ασφαλειών υγείας στις ΗΠΑ, προκειμένου να επιτρέπονται σχετικές διαφημίσεις μόνο από πιστοποιημένες κρατικές πλατφόρμες, άμεσους παρόχους υπηρεσιών και επίσημα αδειοδοτημένους ασφαλιστικούς συμβούλους.

 

Το 2021 αφαιρέσαμε πάνω από 3.4 δις διαφημίσεων, περιορίσαμε άλλα 5.7 δις και θέσαμε σε αναστολή περισσότερους από 5.6 εκ. διαφημιστικούς λογαριασμούς. Επίσης, μπλοκάραμε ή περιορίσαμε την προβολή διαφημίσεων σε 1.7 δις σελίδες εκδοτών και παρόχων περιεχομένου και εφαρμόσαμε ευρύτερες δράσεις επιβολής σε περίπου 63.000 sites εκδοτών.

 

Διαβάστε την πλήρη Έκθεση Ασφάλειας Διαφημίσεων 2021 για περισσότερες πληροφορίες. Παρακάτω θα βρείτε κάποια από τα σημαντικότερα σημεία της Έκθεσης.

 

Ανταπόκριση στον πόλεμο της Ουκρανίας

Παρόλο που η Έκθεση καλύπτει μόνο το 2021, θέλουμε επίσης να μοιραστούμε μαζί σας μια ενημέρωση σχετικά με το πώς ανταποκρινόμαστε στον πόλεμο της Ουκρανίας, δεδομένου ότι απασχολεί πάρα πολλούς ανθρώπους στον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων και των ομάδων επιβολής που διαθέτουμε. Δράσαμε γρήγορα για να θεσμοθετήσουμε ένα ειδικό, ευαίσθητο γεγονός απαγορεύοντας στις διαφημιστικές καταχωρίσεις να μπορούν να κερδοσκοπήσουν ή να εκμεταλλευτούν εμπορικά την κατάσταση αυτή. Αυτό προστίθεται στις πολιτικές που ήδη εφαρμόζουμε, οι οποίες απαγορεύουν την ύπαρξη και την εμπορική εκμετάλλευση διαφημιστικού περιεχομένου που υποκινεί βία ή που αρνείται την ύπαρξη τραγικών γεγονότων.

 

Επίσης, λάβαμε διάφορα άλλα μέτρα για να αναστείλουμε την πλειονότητα των εμπορικών δραστηριοτήτων μας στη Ρωσία για όλα τα προϊόντα μας, ενεργοποιώντας σε όλες τις πλατφόρμες μας τη διακοπή προβολής διαφημίσεων στη Ρωσία, τη διακοπή προβολής διαφημίσεων από διαφημιστές που εδρεύουν στη Ρωσία, καθώς και τη διακοπή εμπορικής εκμετάλλευσης μέσων που χρηματοδοτούνται από το Ρωσικό κράτος.

 

Έως τώρα, στο πλαίσιο της πολιτικής μας για ειδικά ευαίσθητα γεγονότα, έχουμε μπλοκάρει στις πλατφόρμες μας περισσότερες από 8 εκ. διαφημίσεις που σχετίζονται με τον πόλεμο στην Ουκρανία, αφαιρώντας ξεχωριστά διαφημιστικές καταχωρίσεις από περισσότερα από 60 κρατικά χρηματοδοτούμενα sites μέσων.

 

Αναστολή τριπλάσιων αριθμών λογαριασμών από διαφημιζόμενους

 

Όπως αναφέραμε και στην Έκθεσή μας του 2020, κατά τη διάρκεια της πανδημίας παρατηρήσαμε αύξηση δόλιων, κακόβουλων δραστηριοτήτων. Το ίδιο συνεχίστηκε και το 2021, με πιο εξεζητημένους τρόπους και σε μεγαλύτερη κλίμακα, με τη χρήση ποικίλων  τακτικών προκειμένου να μην είναι ανιχνεύσιμες από εμάς. Οι τακτικές αυτές περιλάμβαναν την ταυτόχρονη δημιουργία χιλιάδων λογαριασμών, καθώς και τη χρήση  τεχνικών όπως η απόκρυψη και παραποίηση κειμένων, έτσι ώστε οι ελεγκτές μας και τα συστήματά μας

να βλέπουν διαφορετικό περιεχόμενο από αυτό που έβλεπαν οι χρήστες, καθιστώντας ακόμη πιο δύσκολο τον εντοπισμό του περιεχομένου αυτού και την επιβολή των απαγορεύσεων.

 

Εξακολουθούμε να εφαρμόζουμε συνδυαστική προσέγγιση για να καταπολεμήσουμε τη συγκεκριμένη συμπεριφορά, όπως την εξακρίβωση της ταυτότητας των διαφημιζομένων, καθώς και τον εντοπισμό συντονισμένης δραστηριότητας μεταξύ λογαριασμών με τη χρήση σημάτων στο δίκτυό μας. Συνεχίζουμε να εξακριβώνουμε τις ταυτότητες διαφημιζομένων σε περισσότερες από 180 χώρες και, αν ένας διαφημιζόμενος αποτυγχάνει να ολοκληρώσει τη διαδικασία εξακρίβωσης που απαιτείται, ο λογαριασμός του τίθεται αυτόματα σε αναστολή.

 

Τα παραπάνω μας επιτρέπουν να είμαστε πιο αποτελεσματικοί στην αφαίρεση πολλαπλών λογαριασμών που συνδέονται με ένα μόνο κακόβουλο πρόσωπο. Ως αποτέλεσμα, μεταξύ 2020 και 2021, τριπλασιάσαμε τον αριθμό ανεσταλμένων λογαριασμών για διαφημιζόμενους.

 

Προλαμβάνοντας την εμπορική εκμετάλλευση και τη διαφημιστική προβολή αναξιόπιστων ισχυρισμών

 

Το 2021, διπλασιάσαμε την επιβολή ποινών για αναξιόπιστο περιεχόμενο. Μπλοκάραμε διαφημιστικές καταχωρίσεις σε περισσότερες από 500.000 σελίδες που παραβίαζαν τις πολιτικές μας κατά των επιβλαβών ισχυρισμών υγείας οι οποίοι σχετίζονται με την COVID-19, καθώς και κατάφωρα ψευδείς ισχυρισμούς που θα μπορούσαν να υπονομεύσουν την εμπιστοσύνη και τη συμμετοχή στις εκλογές στις ΗΠΑ. Την περασμένη χρονιά εφαρμόσαμε επίσης μια νέα πολιτική Αναξιόπιστων Ισχυρισμών σχετικά με την κλιματική αλλαγή, η οποία απαγορεύει περιεχόμενο που αντιφάσκει με την τεκμηριωμένη επιστημονική συναίνεση γύρω από την ύπαρξη και τις αιτίες της.

 

Παραμείναμε εστιασμένοι στο να προλαμβάνουμε καταχρήσεις σε διαφημιστικές καταχωρίσεις  σχετικά με την COVID-19, κάτι που είχε τεράστια σημασία το 2021, κυρίως σε σχέση με ισχυρισμούς για τα εμβόλια, τα τεστ και την εκμετάλλευση των τιμών σε κρίσιμα είδη ατομικής προστασίας, όπως οι μάσκες. Από την αρχή της πανδημίας μπλοκάραμε περισσότερες από 106 εκ. διαφημίσεις  που αφορούσαν στην COVID-19. Επίσης, υποστηρίξαμε τοπικές ΜΚΟ και κυβερνήσεις με 250 εκ. δολάρια σε διαφημιστικές χορηγίες για να βοηθήσουμε την πρόσβαση των ανθρώπων σε ακριβείς πληροφορίες σχετικά με τους εμβολιασμούς.

 

Νέα εργαλεία για την ασφάλεια των Brands, πρόσβαση σε περισσότερες ασφαλείς πηγές για τους διαφημιζόμενους

 

Η διατήρηση της ασφάλειας των διαφημιζόμενων brands αποτελεί κορυφαία προτεραιότητά μας. Την περασμένη χρονιά προσθέσαμε ένα νέο εργαλείο στον έλεγχο των διαφημίσεων, που επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να ανεβάζουν δυναμικές λίστες αποκλεισμού, οι οποίες μπορούν να ενημερώνονται αυτόματα και να διατηρούνται από αξιόπιστα τρίτα μέρη. Αυτό βοηθά τους διαφημιζόμενους να έχουν πρόσβαση στις πηγές και την εξειδίκευση αξιόπιστων οργανισμών, ώστε να προστατεύουν καλύτερα τα brands τους και να ενισχύουν τις καμπάνιες τους.

 

Γνωρίζουμε ότι οι διαφημιζόμενοι ενδιαφέρονται για το σύνολο του περιεχομένου της σελίδας στην οποία εμφανίζονται οι διαφημίσεις τους, συμπεριλαμβανομένου και του περιεχομένου που δημιουργούν οι χρήστες (UGC), όπως οι ενότητες με τα διάφορα σχόλια χρηστών. Γι’ αυτό το λόγο καθιστούμε τους εκδότες υπεύθυνους για τη διαχείρισή τους. Την περασμένη χρονιά παρουσιάσαμε διάφορα βοηθήματα για να το κάνουν αυτό, όπως ένα infographic και ένα blog post, εργαλεία επίλυσης προβλημάτων UGC περιεχομένου, καθώς και ένα εκπαιδευτικό βίντεο.

 

Επιπλέον των βοηθημάτων αυτών, πραγματοποιήσαμε στοχευμένες βελτιώσεις στη διαδικασία εγκρίσεων από τους εκδότες, που μας βοηθούν να εντοπίζουμε πιο εύκολα και να μπλοκάρουμε κακόβουλους χρήστες, πριν καν προλάβουν να δημιουργήσουν λογαριασμούς.

 

Με ορίζοντα το 2022

 

Οι αξιόπιστες διαφημιστικές εμπειρίες είναι απαραίτητες προκειμένου να μεταδίδονται χρήσιμες πληροφορίες σε ανθρώπους όλου του κόσμου. Ως εκ τούτου και φέτος θα συνεχίσουμε να επεμβαίνουμε σε περιοχές -στις

 

πλατφόρμες και στο δίκτυο μας- όπου γίνονται καταχρήσεις για να προστατεύουμε τους χρήστες μας και να βοηθάμε τους αξιόπιστους διαφημιζόμενους και εκδότες. Η εξασφάλιση μεγαλύτερης διαφάνειας και περισσότερου ελέγχου στις διαφημίσεις που βλέπουν οι άνθρωποι αποτελεί ένα μεγάλο μέρος αυτού του στόχου. Το νέο εργαλείο μας “About this ad” (Σχετικά με αυτή τη Διαφήμιση) κυκλοφορεί σε παγκόσμια κλίμακα για να βοηθήσει τους ανθρώπους να καταλάβουν γιατί βλέπουν μια συγκεκριμένη διαφήμιση και σε ποιον διαφημιζόμενο ανήκει. Μπορούν επίσης να καταγγείλουν μια διαφήμιση αν θεωρούν πως παραβιάζει κάποια από τις πολιτικές μας ή να μπλοκάρουν τις διαφημίσεις  που δεν τους ενδιαφέρουν.

 

Πιστεύουμε ότι ο συνδυασμός αυτός θα βοηθήσει να δημιουργηθεί παγκοσμίως μια ασφαλέστερη εμπειρία για τους χρήστες. Καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς, μπορείτε να βρίσκετε ενημερώσεις για τις πολιτικές μας και τους ελέγχους τους οποίους εφαρμόζουμε στο Κέντρο Βοήθειας που διαθέτουμε.

 

Tags:
,
Soustas
billnotis@yahoo.gr

Δημιουργός και Αρχισυντάκτης του Techsmart.gr καθώς επίσης και πολλών επιτυχημένων ιστοσελίδων. Μεγάλος fan της τεχνολογίας και Online Marketing Specialist θα τον βρείτε online όλο το 24ωρο.

No Comments

Post A Comment