Η GOOGLE ΠΡΟΣΘΕΤΕΙ ΚΟΥΜΠΙ “BUY” ΣΤΙΣ MOBILE ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ

Η GOOGLE ΠΡΟΣΘΕΤΕΙ ΚΟΥΜΠΙ “BUY” ΣΤΙΣ MOBILE ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ

Στην προσπάθεια της να μπει στο παιχνίδι του ανταγωνισμού με εταιρίες όπως η Amazon, η Google αποφάσισε να προσθέσει ένα κουμπί “Buy”(αγορά) στις αναζητήσεις. Το κουμπί θα εμφανίζεται ως μέρος χορηγούμενου(sponsored) αποτελέσματος αναζήτησης για συγκεκριμένα προϊοντα. Κάνοντας κλίκ ο χρήστης θα μεταφέρεται αυτόματα στη σελίδα του προϊοντος που θέλει να αγοράσει.

Τα κουμπιά “Buy” θα εμφανίζονται μόνο σε αναζητήσεις mobile συσκευων όπως smartphones και tablets, τουλάχιστον προς το παρόν.

Ένα άλλο feature που θα προσθέσει η Google είναι να μπορεί ο χρήστης να κάνει απευθείας opt-in σε μια σελίδα χωρίς να την επισκεφτεί καν. Έτσι θα μπορεί να ενημερώνεται(μέσω email,newsletters,κλπ) σχετικά με νέα που τον ενδιαφέρουν για τις σελίδες που θέλει.

Soustas
billnotis@yahoo.gr

Δημιουργός και Αρχισυντάκτης του Techsmart.gr καθώς επίσης και πολλών επιτυχημένων ιστοσελίδων. Μεγάλος fan της τεχνολογίας και Online Marketing Specialist θα τον βρείτε online όλο το 24ωρο.

1 Comment
  • seotzis
    Posted at 11:50h, 18 May Reply

    Και καλά κάνει! Εύχομαι να έχει εφαρμογή και στην Ελλάδα

Post A Comment