Netflix: Αύξησε κατά 8,7 εκατομμύρια τους συνδρομητές του

Netflix: Αύξησε κατά 8,7 εκατομμύρια τους συνδρομητές του

Το Netflix ανακοίνωσε ότι κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2019 αύξησε τους συνδρομητές του κατά 8,76 εκατομμύρια, φθάνοντας πλέον τα 167 εκατομμύρια παγκοσμίως. Η εταιρεία δήλωσε ότι αναμένει περίπου επτά εκατομμύρια νέους συνδρομητές στο πρώτο τρίμηνο του 2020, με την Ασία να είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη αγορά του.

Η ανακοίνωση για την αύξηση των συνδρομητών, η οποία ήταν ανώτερη των προσδοκιών των επενδυτών και των αναλυτών, δείχνει ότι -προς το παρόν τουλάχιστον- το Netflix δεν έχει καθόλου υποστεί πλήγμα από την ανάδυση νέων ανταγωνιστών όπως η Disney+ και η Apple, αν και ακόμη είναι νωρίς για να εκτιμήσει κανείς πώς θα εξελιχθεί ο πόλεμος για τα…μάτια των τηλεθεατών.

Στην εγχώρια αγορά του, στη Βόρεια Αμερική (ΗΠΑ και Καναδάς), το Netflix εμφανίζει ήδη σημάδια «κόπωσης», καθώς στο τέταρτο τρίμηνο πέρυσι πρόσθεσε 420.000 νέους συνδρομητές, λιγότερους από τους 600.000 που το ίδιο είχε προβλέψει προ καιρού. Το Netflix, το οποίο είχε έσοδα 5,5 δισεκατομμύρια δολάρια στο τέταρτο τρίμηνο πέρυσι, απέδωσε την υστέρηση στην πρόσφατη αύξηση των τιμών των συνδρομών του και στην εμφάνιση των ανταγωνιστών του.

Εδώ και χρόνια το Netflix αποτελεί τον «βασιλιά» του streaming παγκοσμίως χάρη και στον συνεχή εμπλουτισμό του περιεχομένου με νέες ταινίες και σειρές δικής του παραγωγής, γεγονός που όμως έχει εκτοξεύσει στα ύψη τον δανεισμό του (περίπου 15 δισεκατομμύρια δολάρια μακροχρόνια δάνεια στο τέλος του 2019).

Ο λεγόμενος «πόλεμος του streaming» πήρε φωτιά τον Νοέμβριο του 2019, μετά τη σχεδόν ταυτόχρονη εμφάνιση στις ΗΠΑ των υπηρεσιών Apple TV+ και Disney+, με τιμές συνδρομής χαμηλότερες σε σχέση με εκείνες του Netflix, έτσι ώστε να προσελκύσουν πελάτες. Στο «παιγνίδι» δίνουν επίσης το παρών ανταγωνιστές όπως το Amazon Prime, το Hulu κ.α., ενώ θα ακολουθήσει το Μάιο το HBO Max της Warner Media.

Όλα αυτά έχουν αρχίσει να ανησυχούν τους επενδυτές στη Γουόλ Στριτ και η μετοχή του Netflix κινείται σήμερα περίπου 4% χαμηλότερα σε σχέση με πέρυσι. Το Netflix ποντάρει πάντως σε γερά «χαρτιά», όπως οι ταινίες «Ο Ιρλανδός» του Σκορτσέζε και η «Ιστορία Γάμου» με τη Σκάρλετ Γιόχανσον ή η βρετανική σειρά «Το Στέμμα» (Crown).

Αλλά και οι ανταγωνιστές δεν αναμένεται να κάτσουν με τα χέρια σταυρωμένα, ιδίως η Disney, που έχει μακρά ιστορία και εμπειρία της στο χώρο του θεάματος και η οποία θα ξεκινήσει τη δική της υπηρεσία streaming στην Ευρώπη φέτος στις 24 Μαρτίου, ενώ η Apple TV+ είναι ήδη διαθέσιμη σε περισσότερες από 100 χώρες (έναντι 190 χωρών του Netflix).

Οι περισσότεροι αναλυτές προβλέπουν πάντως ότι το 2020 θα είναι ένα πιο δύσκολο έτος για το Netflix από ό,τι το 2019. Η απάντηση του Netflix είναι η περαιτέρω διεθνοποίηση του με περισσότερες παραγωγές σε γλώσσα άλλη εκτός από τα αγγλικά. Γι’ αυτό το λόγο, δημιουργεί πλέον γραφείο στο Παρίσι και ανακοίνωσε ότι θα επενδύσει σοβαρά σε δεκάδες νέες γαλλικές σειρές και ταινίες.

Πηγή: news.gr

Soustas
billnotis@yahoo.gr

Δημιουργός και Αρχισυντάκτης του Techsmart.gr καθώς επίσης και πολλών επιτυχημένων ιστοσελίδων. Μεγάλος fan της τεχνολογίας και Online Marketing Specialist θα τον βρείτε online όλο το 24ωρο.

No Comments

Post A Comment