19 Jan Η αλλαγή στο WhatsApp που θα χαροποιήσει τους χρήστες
Μια ευχάριστη εξέλιξη περιμένει τους χρήστες του WhatsApp, της δημοφιλούς εφαρμογής για επικοινωνία μέσω δωρεάν μηνυμάτων εφόσον υπάρχει σύνδεση στο διαδίκτυο.
Το WhatsApp ουσιαστικά είναι μια εφαρμογή μηνυμάτων διαθέσιμη για Android και άλλα smartphones που χρησιμοποιεί τα δεδομένα του κινητού σας (4G/3G/EDGE ή Wi-Fi, όταν διαθέσιμα) για να στέλνει μηνύματα, φωτογραφίες, βίντεο και φωνητικά μηνύματα δωρεάν.
Μέχρι τώρα ο πρώτος χρόνος ήταν δωρεάν, ενώ μετά για κάποιες συσκευές υπήρχε χρέωση 0,99 ευρώ/χρόνο. Οι χρήστες της έκδοσης iOS είχαν δωρεάν χρήση εφ’ όρου ζωής, σύμφωνα με το ρεπορτάζ της Guardian, καθώς είχαν δώσει ένα εφάπαξ τέλος κατά το download της εφαρμογής.
Μιλώντας στο συνέδριο DLD στη Βαυαρία, o Jan Koum διευθύνων σύμβουλος και συνιδρυτής του WhatsApp επιβεβαίωσε σύμφωνα με τη Guardian ότι η ετήσια χρέωση θα πάψει να ισχύει. Η εταιρεία αντ’ αυτού θα προσπαθήσει να κερδίσει έσοδα από την επικοινωνία μεταξύ των επιχειρήσεων και των ιδιωτών – αλλά σύμφωνα με τον Koum τα έσοδα δεν είναι η πρώτη προτεραιότητα.
Η WhatsApp αναφέρει: «Οι άνθρωποι μπορεί να αναρωτιούνται πώς σχεδιάζουμε να κρατήσουμε το WhatsApp ζωντανό χωρίς συνδρομές και αν η σημερινή ανακοίνωση σημαίνει ότι θα παρουσιάσουμε διαφημίσεις τρίτων. Η απάντηση είναι όχι. Από φέτος, θα δοκιμάσουμε τα εργαλεία που θα σας επιτρέπουν να χρησιμοποιήσετε το WhatsApp για να επικοινωνήσετε με τις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς που θέλετε να λαμβάνετε νέα. Αυτό θα μπορούσε να σημαίνει την επικοινωνία με την τράπεζά σας σχετικά με το αν μια πρόσφατη συναλλαγή ήταν δόλια ή με μια αεροπορική εταιρεία για μια καθυστερημένη πτήση. Αυτή η επικοινωνία γίνεται αλλιώς σήμερα, μέσω μηνυμάτων κειμένου και τηλεφωνήματα και έτσι θέλουμε να δοκιμάσουμε νέα εργαλεία με το WhatsApp, ενώ αυτό εξακολουθεί να σας δίνει μια εμπειρία χωρίς διαφημίσεις και spam»
Σύμφωνα πάντως με τη βρετανική Guardian, η διείσδυση σε πολλές αγορές είναι ο λόγος που το Facebook αγόρασε το 2014 το WhatsApp, έναντι 19 δισ. δολαρίων. Ήδη, η εφαρμογή έχει ισχυρή διείσδυση στις δυτικές αγορές, ιδιαίτερα στις ΗΠΑ, αλλά τώρα ανοίγει το δρόμο και για τις αναπτυσσόμενες, όπως η Βραζιλία, η Ινδονησία και η Νότια Αφρική.
No Comments