15 Nov To HONDA ZR-V διατίθεται στην Ελλάδα!
- Το ολοκαίνουργιο ZR–V συνδυάζει ελκυστική σχεδίαση, ισχυρές επιδόσεις και απαράμιλλη δυναμική μαζί με εξαιρετική άνεση
- Το νέο ZR-V είναι ένα ολοκαίνουργιο υβριδικό SUV της Honda, που προσφέρει το τέλειο μίγμα ισχυρών επιδόσεων, στιβαρότητας και άνεσης
- Το SUV της μεσαίας κατηγορίας D έρχεται να τοποθετηθεί ανάμεσα στα HR-V και CR-V
- Η κομψή, ισχυρή και ταυτόχρονα καθαρή σχεδίαση συνεχίζει την εξέλιξη της σχεδιαστικής γλώσσας της Honda
Το ολοκαίνουργιο Honda ZR-V αποτελεί μία μοναδική πρόταση στην κατηγορία D-SUV συνδυάζοντας εκλεπτυσμένο στυλ, ένα υψηλής ποιότητας premium εσωτερικό και μια συναρπαστική οδηγική συμπεριφορά με πολλά στοιχεία άνεσης. Στόχος της ομάδας ανάπτυξης ήταν η δημιουργία ενός αυτοκινήτου που να εμπνέει εμπιστοσύνη, να ενθαρρύνει την ελευθερία προσελκύοντας ένα ευρύ φάσμα πελατών.
Γεφυρώνοντας το κενό μεταξύ του HR-V και του νέου CR-V, το ZR-V είναι το πιο πρόσφατο SUV της Honda που διαθέτει στον στάνταρ εξοπλισμό το αναγνωρισμένο υβριδικό σύστημα e:HEV. Αναβαθμισμένο προκειμένου να χρησιμοποιηθεί στο συγκεκριμένο μοντέλο, το υβριδικό σύνολο συνεχίζει να προσφέρει ένα μοναδικό μείγμα εξαιρετικών επιδόσεων και αποδοτικότητας σε κάθε είδους διαδρομή, από αυτοκινητόδρομους μέχρι επαρχιακές οδούς. Ο καθαρός και ταυτόχρονα ισχυρός τετρακύλινδρος κινητήρας άμεσου ψεκασμού 2,0 λίτρων συνεργάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες ώστε να προσφέρει τις απολαυστικές επιδόσεις που συνήθως συναντά κανείς σε σπορ hatchback μοντέλα.
Σχεδιαστικά, η κομψή σιλουέτα του ZR-V χαρακτηρίζεται από ένα μίγμα επιλογών όπως αυτές ορίζονται από τις ενιαίες εξωτερικές επιφάνειες που ρέουν από τα εμπρός προς τα πίσω, τους τοποθετημένους με ακρίβεια αρμούς μεταξύ των μεταλλικών πάνελ και τις λεπτομέρειες όπως η μεσαία γραμμή με την χαρακτηριστική ακμή. Το εμπρός τμήμα του αυτοκινήτου θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ‘ήσυχο’ χάρη στους λεπτούς προβολείς με την χαρακτηριστική υπογραφή και τη μεγάλη, εντυπωσιακή μάσκα. Στο ίδιο ύφος οι απέριττες πλευρικές επιφάνειες εκτείνονται μέχρι τον τολμηρό πίσω προφυλακτήρα και τα αντίστοιχα φώτα που ενσωματώνονται αρμονικά στην πίσω πόρτα.
Οι διαστάσεις του τοποθετούν το ZR-V στην καρδιά της ευρωπαϊκής γκάμας των SUV προτάσεων της Honda εξασφαλίζοντας εξαιρετική ευρυχωρία, πρακτικότητα και άνεση σε ένα compact πακέτο. Κατά τη διαδικασία σχεδιασμού, οι μηχανικοί της Honda επικεντρώθηκαν στη δημιουργία μιας στιλάτης και κομψής καμπίνας που ενσωματώνει διακριτικά και ταυτόχρονα μεγιστοποιεί τη χρηστικότητα, διασφαλίζοντας ότι η καμπίνα είναι ελκυστική όσο και λειτουργική. Αυτό σημαίνει ότι είναι εύχρηστη στην καθημερινότητα με άφθονους αποθηκευτικούς χώρους και πρακτικές λειτουργίες, όπως οι πολλαπλές θύρες USB.
Στα παραπάνω έρχονται να προστεθούν τα υψηλής ποιότητας υλικά, το προσεγμένο φινίρισμα και ο διακριτικός φωτισμός που όλα μαζί συνθέτουν μία premium ατμόσφαιρα. Το χαμηλά τοποθετημένο ταμπλό και η υπερυψωμένη κεντρική κονσόλα, μαζί με τα βελούδινα προστατευτικά γονάτων και τα υποβραχιόνια, δημιουργούν μία αίσθηση θαλπωρής στους επιβάτες, ενώ η εξελιγμένη τεχνολογία HMI επιτρέπει τη συνδεσιμότητα οδηγού και επιβατών με τον έξω κόσμο, πέρα από τη λειτουργικότητα που παρέχουν τα Apple CarPlay και Android Auto.
Το ZR-V είναι το πιο πρόσφατο μοντέλο της Honda που διαθέτει στάνταρ την προηγμένη σουίτα τεχνολογιών Honda SENSING της εταιρείας. Σε συνδυασμό με το ολοκληρωμένο σύστημα αερόσακων και τις εντυπωσιακές επιδόσεις που έχει να επιδείξει σε όλους τους τύπους συγκρούσεων, το ZR-V είναι σε θέση να παρέχει υψηλά επίπεδα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας.
«Το νέο ZR-V αναπτύχθηκε ως ένα SUV που δεν μοιάζει με τα άλλα, παρέχοντας κορυφαία επίπεδα πρακτικότητας, χρηστικότητας και άνεσης, καθώς και μία τολμηρή και ισχυρή παρουσία και ένα ελκυστικό εσωτερικό με όμορφες λεπτομέρειες. Πέραν αυτού, επιθυμία μας ήταν να δημιουργήσουμε ένα συναρπαστικό SUV που να παρέχει άμεση απόκριση και μία απολαυστική οδηγική εμπειρία» σχολιάζει λέει ο Yutaka Kato, ZR-V Large Project Leader. «Πιστεύουμε ότι το ZR-V προσφέρει το τέλειο πακέτο που ικανοποιεί τις μοναδικές απαιτήσεις των πελατών σε όλη την Ευρώπη, οι οποίοι αναζητούν εξαιρετικές επιδόσεις και δυναμική, ευελιξία στην καθημερινότητα, κομψή σχεδίαση και ένα άκρως αποδοτικό υβριδικό σύστημα κίνησης για το οποίο φημίζεται η Honda.»
- Σπορ SUV σιλουέτα με ισχυρή στιλιστική ταυτότητα και παρουσία στο δρόμο
- Οι κομψές αναλογίες διαμορφώνουν ένα σπορ σχήμα SUV με ισχυρή παρουσία στον δρόμο
- Απρόσκοπτη εξωτερική σχεδίαση, από τους ενσωματωμένους προβολείς και την τολμηρή μάσκα μέχρι το ομαλά διαμορφωμένο πίσω τμήμα
- Αεροδυναμικά σχεδιαστικά στοιχεία συνδυάζονται με ‘αθόρυβες’ επιφάνειες για τη διαχείριση της ροής του αέρα πάνω και γύρω από το όχημα
Η τολμηρή και επιβλητική σιλουέτα του ολοκαίνουργιου Honda ZR-V θα προσελκύσει τους πελάτες που αναζητούν ένα σπορ και εκλεπτυσμένο SUV, με ‘αθόρυβες’ επιφάνειες οι οποίες δημιουργούν μια καθαρή εμφάνιση και μια τολμηρή εμπρός όψη που εξασφαλίζει ισχυρή παρουσία στο δρόμο. Η λειτουργικότητα στη σχεδίαση αποτέλεσε βασική προτεραιότητα για τους μηχανικούς της Honda, με αποτέλεσμα κάθε πάνελ και εξάρτημα να είναι βελτιστοποιημένα για καλύτερη ορατότητα από το εσωτερικό και ενισχυμένη αεροδυναμική απόδοση.
Η καθαρή αυτή σιλουέτα ενισχύεται με τη χρήση της τεχνικής συγκόλλησης με λέιζερ στο πάνελ οροφής, η οποία μειώνει τις γραμμές σύνδεσης εξασφαλίζοντας ένα φινίρισμα χωρίς ραφές σε μεγαλύτερες περιοχές του αμαξώματος. Θέλοντας να δημιουργήσει ένα αυτοκίνητο με απρόσκοπτες επιφάνειες, η Honda υιοθέτησε έναν έξυπνο σχεδιασμό όσον αφορά τη λαβή της πόρτας, που καταργεί την ανάγκη διαχωρισμού της από την κλειδαριά.
Στο εμπρός μέρος, κυρίαρχο στοιχείο είναι μία εντυπωσιακή, γυαλιστερή μαύρη μάσκα που αποτελείται από ισχυρές κάθετες μπάρες στις εκδόσεις Elegance και Advance, ενώ στα μοντέλα Sport διαφοροποιείται με μοναδικό φινίρισμα σε σχήμα πλέγματος. Τα λεπτά φωτιστικά σώματα τονίζονται από τον σμιλεμένο μπροστινό προφυλακτήρα διαμορφώνοντας μια ανάγλυφη εμφάνιση με χαρακτηριστικές γραμμές που εκτείνονται από το καπό και κάτω από τα φωτιστικά σώματα προκειμένου να πλαισιώσουν τη μάσκα, προσθέτοντας ένταση και βάθος.
Κάτω από τα φώτα, ο εμπρός προφυλακτήρας διαθέτει ένα διακριτό κάθετο άνοιγμα, μπροστά από τον εμπρός τροχό, το οποίο αποτελεί μέρος της αεροκουρτίνας που μειώνει τη συνολική αντίσταση του οχήματος. Οι εκδόσεις Sport αποκτούν έναν επανασχεδιασμένο προφυλακτήρα, με ακόμα πιο γυαλιστερή μαύρη διακόσμηση γύρω από την περιοχή της αεροκουρτίνας, τονίζοντας το άνοιγμα και τους σπορ τόνους του ZR-V.
Στην εικόνα αυτοπεποίθησης που αποπνέει η εξωτερική σχεδίαση του ZR-V σημαντική είναι η συμβολή της προστασίας του κάτω μέρους του αμαξώματος που αγκαλιάζει τα χαμηλότερα μέρη του αυτοκινήτου, κάτω από τους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες και τα μαρσπιέ, καθώς και στα τόξα των θόλων των τροχών. Οι εκδόσεις Elegance υιοθετούν ανάγλυφη υφή σε αυτά τα εξαρτήματα, ενώ οι εκδόσεις Sport και Advance έχουν γυαλιστερό μαύρο φινίρισμα.
Τα διπλά τόξα των θόλων των τροχών υποδηλώνουν ότι το όχημα πατάει γερά στο δρόμο, προσδίδοντας στο ZR-V ένα στιβαρό, δυναμικό στήσιμο. Αυτό συνεχίζεται και στις πλευρικές επιφάνειες, με τους περιορισμένους αρμούς και την έντονη ακμή μεταξύ των τροχών να τονίζουν το πλάτος των θόλων.
Οι πλευρικές επιφάνειες είναι απαλλαγμένες από περιττές λεπτομέρειες και πτυχές, διαμορφώνοντας μία εκλεπτυσμένη, αριστοκρατική εμφάνιση, η οποία χαρακτηρίζεται από την αυστηρά καθορισμένη μεσαία γραμμή που εκτείνεται σε όλο το μήκος του αυτοκινήτου. Εξασφαλίζοντας ότι το μεγαλύτερο μέρος της μάζας του οχήματος βρίσκεται κάτω από αυτήν, μαζί με τις μεγάλες γυάλινες επιφάνειες από πάνω, το ZR-V αποπνέει σιγουριά και αυτοπεποίθηση.
Αυτή η διακριτική αισθητική συνεχίζεται στο πίσω μέρος του ZR-V, με μια λεπτή γραμμή να διατρέχει το αμάξωμα και να ενισχύει την αίσθηση καθαρότητας και πλάτους. Όλα αυτά αναδεικνύονται περαιτέρω με τα λεπτά, οριζόντια πίσω φωτιστικά σώματα. Η εσωτερική υπογραφή τους είναι διατεταγμένη με μοναδικό τρόπο, καθιστώντας το ZR-V άμεσα αναγνωρίσιμο ακόμη και τη νύχτα.
Οι εκδόσεις Sport και Advance επωφελούνται επίσης από διπλές απολήξεις εξάτμισης με γυαλιστερό χρωμιωμένο περίβλημα και μεταλλικό gun κεντρικό στοιχείο, κάτω ακριβώς από το σχετικό διακοσμητικό στοιχείο, που έρχεται να προσθέσει περαιτέρω βάθος και ευκρίνεια στο πίσω μέρος του οχήματος.
Αεροδυναμικά σχεδιαστικά στοιχεία δίνουν το «παρών» σε όλο το ZR-V και συνδυάζονται με τις λείες, ‘αθόρυβες’ επιφάνειες για την πλήρη διαχείριση της ροής του αέρα γύρω από το όχημα. Η αεροτομή της πίσω πόρτας σε συνεργασία με το πίσω φωτιστικό σώμα βελτιστοποιεί τη ροή του αέρα προς τα κάτω σε ολόκληρο το αυτοκίνητο, ενώ βελτιστοποιημένη είναι τόσο η γωνία πρόσπτωσης της αεροτομής όσο και η ροή του αέρα στις πίσω κολώνες του αμαξώματος. Σε συνδυασμό με την αεροκουρτίνα και τα βελτιστοποιημένα υποδαπέδια τμήματα, το ZR-V έχει ελαχιστοποιήσει τις απώλειες ροής ώστε να προσφέρει κορυφαίες στην κατηγορία του αεροδυναμικές επιδόσεις*.
Με ύψος 1.620mm χωρίς φορτίο, πλάτος 1.840mm, μήκος 4.568mm και μεταξόνιο 2.657mm, το ZR-V καταλαμβάνει τη δική του θέση στην γκάμα των SUV οχημάτων της Honda. Όντας κατά 50mm φαρδύτερο από το HR-V και κατά 59mm χαμηλότερο από το CR-V, το νέο μοντέλο είναι compact αλλά ευρύχωρο, προσφέροντας μία συναρπαστική ισορροπία ικανοτήτων, ευρυχωρίας και ευελιξίας.
Διαθέσιμο σε πέντε εξωτερικούς χρωματισμούς που περιλαμβάνουν τους Diamond Dust Pearl, Ruse Black Metallic, Radiant Red Metallic, Platinum White Pearl, και Still Night Blue Pearl.
Το ZR-V διατίθεται με ζάντες αλουμινίου 18” στάνταρ σε φινίρισμα Pewter Gray για την έκδοση Elegance και Matt Berlina Black για την Sport, ενώ οι εκδόσεις Advance προσφέρουν φινίρισμα diamond cut και Berlina Black επιδιώκοντας μία πιο premium εμφάνιση.
*Αποτέλεσμα εσωτερικών δοκιμών
- Το εκλεπτυσμένο εσωτερικό προσφέρει premium άνεση και χρηστικότητα
- Premium εμπειρία εσωτερικού για τον οδηγό και τους επιβάτες, που δίνει προτεραιότητα στα υψηλά επίπεδα άνεσης και χρηστικότητας
- Οδηγοκεντρική καμπίνα με εύχρηστα και λειτουργικά σημεία αφής
- Η διάταξη της καμπίνας προτεραιοποιεί τη χρηστικότητα, με έξυπνες λύσεις αποθήκευσης και ευφυή λειτουργικότητα για όλους τους επιβάτες
Το νέο Honda ZR-V προσφέρει μία premium εμπειρία για τον οδηγό και τους επιβάτες μέσω μιας ραφιναρισμένης σχεδιαστικής προσέγγισης που συνδυάζει υλικά υψηλής ποιότητας και πρακτικά σημεία αφής, λειτουργικότητα και κορυφαία επίπεδα άνεσης.
Οι σχεδιαστές της Honda είχαν θέσει ως ξεκάθαρη προτεραιότητα τη χρήση υλικών υψηλής ποιότητας σε όλη την καμπίνα με απαλές υφές και εύχρηστα σημεία αφής. Μία μεγάλη οθόνη εννέα ιντσών βρίσκεται στο κέντρο του διευρυμένου άνω τμήματος του ταμπλό, που εκτείνεται σε όλο το πλάτος της καμπίνας επιτείνοντας την αίσθηση της ευρυχωρίας. Ο συνδυασμός του ταμπλό, της μεγάλης κεντρικής κονσόλας, των βελούδινων προστατευτικών γονάτων και των υποβραχιονίων δημιουργεί μία αίσθηση θαλπωρής και premium άνεσης.
Η επαναλαμβανόμενη χρήση ψηφιακής μοντελοποίησης κατά τη διάρκεια του σχεδιασμού και της εξέλιξης του εσωτερικού είχε ως αποτέλεσμα τη δημιουργία μιας μοναδικής αισθητικής με ραβδώσεις σε όλες τις επενδύσεις των θυρών και των εσωτερικών πάνελ του χώρου αποσκευών. Αυτό το ενιαίο φινίρισμα εξασφαλίζει μία διαχρονική premium εικόνα, ελαχιστοποιώντας τις επιπτώσεις σε οπτικό επίπεδο από τα γδαρσίματα και τις γρατζουνιές στις επενδύσεις σε περιοχές που είναι επιρρεπείς σε ζημιές από την είσοδο και την έξοδο στο όχημα.
Η διαιρούμενη κεντρική κονσόλα, μοναδικά σχεδιασμένη για το ZR-V, ενσωματώνει τον επιλογέα ταχυτήτων και το μπουτόν του χειρόφρενου, τα οποία είναι βέλτιστα τοποθετημένα για ευκολία στη χρήση. Ο επιλογέας ταχυτήτων shift-by-wire έχει επανασχεδιαστεί με μοναδικό σχήμα και κίνηση για κάθε μπουτόν, ώστε η χρήση από τον οδηγό να γίνεται διαισθητικά, χωρίς να αποσπάται η προσοχή του από τον δρόμο.
Ένα τριάκτινο τιμόνι με φινίρισμα από μαλακό δέρμα και γυαλιστερά μαύρα ένθετα μεταφέρει μία αίσθηση πολυτέλειας στον οδηγό. Πρόσθετη άνεση προσφέρουν τα μπουτόν για τον έλεγχο του ηχοσυστήματος, του τηλεφώνου και των επιμέρους ρυθμίσεων στην αριστερή ακτίνα, και η διεπαφή του cruise control με τον επιλογέα πληροφοριών οχήματος στη δεξιά πλευρά. Οι πλουσιότερες εκδόσεις διαθέτουν θερμαινόμενο τιμόνι, που ελέγχεται από ένα μπουτόν διακριτικά τοποθετημένο στην κάτω, κεντρική ακτίνα. Τα paddles από γνήσιο μέταλλο τοποθετούνται σε όλες τις εκδόσεις και προσφέρουν πλήρη έλεγχο της δύναμης αναγεννητικής πέδησης του συστήματος e:HEV.
Οι μπροστινοί επιβάτες επωφελούνται από μία δομή καθισμάτων της Honda που σταθεροποιεί το σώμα προσφέροντας πρόσθετη οσφυϊκή υποστήριξη για καλύτερη άνεση. Τα καθίσματα ενσωματώνουν ένα παχύ απορροφητικό στρώμα με δομή από σύρμα και ρητίνη, που είναι εργονομικά σχεδιασμένο ώστε να συμβάλλει στη μείωση της κόπωσης του οδηγού και του συνεπιβάτη σε μακρινά ταξίδια. Στο πίσω μέρος, τα καθίσματα έχουν βελτιστοποιηθεί ώστε να παρέχουν μια ξεκούραστη στάση σώματος, όπως αυτή ενός hatchback.
Ανάλογα με την έκδοση, οι επενδύσεις των καθισμάτων είναι υφασμάτινες, ημιδερμάτινες ή πλήρως δερμάτινες με λεπτομέρειες υψηλής ποιότητας και καπιτονέ. Τα αυτοκίνητα της έκδοσης Elegance διαθέτουν κομψές επενδύσεις καθισμάτων από μαύρο ύφασμα Mélange, με σύνθετο ανάγλυφο μοτίβο, που συμπληρώνεται από λεπτομέρειες σε όλο το ταμπλό.
Η έκδοση Sport εισάγει ένα κομψό μίγμα από συνθετικό δέρμα και θυσανωτό ύφασμα διακοσμημένο με κεντημένες πινελιές και έντονες ασημί λεπτομέρειες στα μαξιλάρια. Ένας πιο παιχνιδιάρικος χρωματικός τόνος έχει επιλεγεί για το εσωτερικό που συμπληρώνεται με ένα έντονο γυαλιστερό φινίρισμα στην κεντρική κονσόλα και τις επενδύσεις των θυρών.
Το εσωτερικό των εκδόσεων Advance αποπνέει μία premium αίσθηση μέσα από ένα απρόσκοπτο συνδυασμό συνθετικού και γνήσιου διάτρητου δέρματος, με καπιτονέ λεπτομέρειες, όλα διανθισμένα με ασημί πινελιές αντίθεσης. Γνήσιο δέρμα χρησιμοποιείται στην πλάτη και την έδρα του καθίσματος για αυξημένη άνεση, ενώ πιο ανθεκτικό συνθετικό δέρμα κοσμεί τα πλευρικά μαξιλάρια, διασφαλίζοντας ένα υψηλής αντοχής premium φινίρισμα.
Οι μηχανικοί της Honda επικεντρώθηκαν στη βελτιστοποίηση της χωροταξίας και της εργονομίας, προκειμένου να εξασφαλίσουν εξαιρετική ορατότητα προς τα έξω και να προσφέρουν μια απολαυστική οδηγική εμπειρία. Ο οδηγός απολαμβάνει μια διευρυμένη και απρόσκοπτη θέα από το παρμπρίζ και τα πλαϊνά παράθυρα. Το οπτικό πεδίο έχει μεγιστοποιηθεί με την τοποθέτηση των κολώνων Α όσο το δυνατόν πιο πίσω, την τοποθέτηση κάτω από τη γραμμή του καπό των έξυπνων βραχιόνων των υαλοκαθαριστήρων με τα ενσωματωμένα μπεκ πλύσης και την ‘αθόρυβη’ σχεδίαση της επιφάνειας του καπό. Οι εξωτερικοί καθρέφτες είναι επίσης τοποθετημένοι στην πόρτα, μακριά από την κολόνα Α, κάτι το οποίο μειώνει τα τυφλά σημεία και διασφαλίζει καλύτερη ορατότητα προς τα πίσω κατά μήκος του αυτοκινήτου για μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση κατά την οπισθοπορεία ή την αλλαγή λωρίδας.
Παρά την πολύ καλή ορατότητα, το ZR-V προσφέρει επίσης στους οδηγούς μία εμπειρία οδήγησης τύπου hatchback και την αίσθηση ότι είναι άμεσα συνδεδεμένοι με το αυτοκίνητο μέσω μιας εξαιρετικής θέσης οδήγησης. Αυτό επιτεύχθηκε μετατοπίζοντας τα ‘heel and hip points’ του καθίσματος, όπως στο Civic e:HEV hatchback, ώστε ο χρήστης να ταξιδεύει άνετα και με την κατάλληλη πλευρική στήριξη.
Πρακτικότητα
Το ZR-V διαθέτει μια μεγάλη ποικιλία από επιφάνειες και θήκες αποθήκευσης που σχεδιάστηκαν για να κάνουν πιο εύκολη τη ζωή των επιβατών. Μπροστά, συναντάμε δύο ποτηροθήκες, μια κεντρική επιφάνεια, που παρέχει δυνατότητα ασύρματης φόρτιση κινητού τηλεφώνου από τις εκδόσεις Sport και πάνω, ενώ η ψηλή κεντρική κονσόλα ενσωματώνει αποθηκευτικούς χώρους για τον οδηγό και τον συνοδηγό κάτω από τον επιλογέα ταχυτήτων. Η ενσωματωμένη επιφάνεια κάτω από την κονσόλα είναι κατάλληλη για την τοποθέτηση κινητών τηλεφώνων, ενώ ο θάλαμος της κεντρικής κονσόλας ενδείκνυται για τη μεταφορά ενός tablet.
Με πίσω διαιρούμενα καθίσματα που αναδιπλώνονται πλήρως δημιουργώντας έναν επίπεδο χώρο, διαχωριστικό χώρου αποσκευών, αναδιπλούμενη εταζέρα και υποδαπέδιο αποθηκευτικό χώρο, το πορτμπαγκάζ προσαρμόζεται ανάλογα με τις ποικίλες ανάγκες ενός πολυάσχολου τρόπου ζωής. Πιο συγκεκριμένα, ο χώρος αποσκευών του ZR-V προσφέρει χωρητικότητα 390 λίτρων με τα καθίσματα σε όρθια θέση, δηλαδή 20% περισσότερο από το HR-V. Με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων προστίθενται επιπλέον 921 λίτρα (1311 λίτρα συνολικά), ενώ το χαμηλό, φαρδύ κατώφλι και το επίπεδο δάπεδο διευκολύνουν τη φόρτωση βαρέων αντικειμένων.
Μία αυτόματη ηλεκτρική πίσω πόρτα διατίθεται στάνταρ από την έκδοση Sport και πάνω: ένα ιδιαίτερα πρακτικό χαρακτηριστικό όταν χέρια σας δεν είναι διαθέσιμα. Το σύστημα ανταποκρίνεται περνώντας το πόδι σας κάτω από τον πίσω προφυλακτήρα του οχήματος για να ανοίξει το πορτμπαγκάζ, ενώ μια λειτουργία walk-away ενεργοποιεί το αυτόματο κλείσιμο και κλείδωμα.
- Καινοτόμα χαρακτηριστικά τεχνολογίας στο διαισθητικό σύστημα ενημέρωσης/ψυχαγωγίας
- Η εστιασμένη στον χρήστη διεπαφή ανθρώπου/μηχανής (HMI) και η απλή στη χρήση τεχνολογία διατηρεί τους επιβάτες συνδεδεμένους με το αυτοκίνητο και τον έξω κόσμο
- Ψηφιακές οθόνες υψηλής ποιότητας και διαισθητικά χειριστήρια ελέγχου για την οθόνης αφής προσφέρουν μια κορυφαία εμπειρία με φυσική διάδραση
- Η έκδοση Advance διαθέτει premium εξοπλισμό, όπως head-up display, Bose Premium Audio, ψηφιακός πίνακας οργάνων 10.2” και κατοπτρισμό οθόνης (mirroring)
Το ολοκαίνουργιο ZR-V είναι εξοπλισμένο με μια σειρά από καινοτόμες τεχνολογίες που έχουν σχεδιαστεί για να διατηρούν τους χρήστες συνδεδεμένους με το αυτοκίνητο και τον έξω κόσμο. Τα απλά χειριστήρια και οι ευανάγνωστες οθόνες είναι βελτιστοποιημένα ώστε να επιτρέπουν τη φυσική και διαισθητική χρήση.
Πίσω από το τιμόνι των εκδόσεων Elegance και Sport βρίσκεται ένας υψηλής ποιότητας πίνακας οργάνων TFT επτά ιντσών, που περιλαμβάνει ένα αναλογικό ταχύμετρο για να παρουσιάζει στον οδηγό τις βασικές πληροφορίες σε εξελιγμένη αλλά ευανάγνωστη μορφή. Η κατάσταση του συστήματος infotainment προβάλλεται στην αριστερή πλευρά και οι πληροφορίες για το όχημα και τα συστήματα υποβοήθησης στο κέντρο. Ενσωματωμένος στον πίνακα οργάνων είναι ένας νέος, ευανάγνωστος μετρητής ισχύος, ο οποίος συνδέεται τώρα με τον κινητήρα ώστε να παρέχει μια πιο ελκυστική και συναρπαστική απεικόνιση της ταχύτητας καθώς το αυτοκίνητο επιταχύνει.
Οι εκδόσεις Advance διαθέτουν μια πλήρως ψηφιοποιημένη οθόνη TFT 10,2 ιντσών που έχει σχεδιαστεί ειδικά για να προβάλλει μια πληθώρα δεδομένων του οχήματος και πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο όσο το δυνατόν πιο ξεκάθαρα και συνοπτικά. Η Honda επιδιώκει συνειδητά την ελαχιστοποίηση της διάσπασης της προσοχής του οδηγού και τη διασφάλιση του απόλυτου ελέγχου. Αυτό αντικατοπτρίζεται στον τρόπο διαχείρισης των λειτουργιών μέσω του τιμονιού – o σχετικός επιλογέας στην αριστερή πλευρά του τιμονιού ελέγχει την οθόνη του συστήματος infotainment, επιτρέποντας στους χρήστες να επιλέγουν λειτουργίες ήχου, τηλεφώνου ή ρυθμίσεων, ενώ ο αντίστοιχος στη δεξιά πλευρά ελέγχει τις λειτουργίες του οχήματος και των συστημάτων υποβοήθησης.
Μια οθόνη αφής εννέα ιντσών που βρίσκεται στην κορυφή του ταμπλό παρέχει άμεση, σαφή απεικόνιση πληροφοριών για τον οδηγό και τον συνοδηγό, με βασικές πληροφορίες όπως αναπαραγωγή ήχου, ώρα και η κατάσταση του οχήματος. Υπάρχει επίσης μια περιοχή για συντομεύσεις στην οποία καταχωρούνται έως και έξι εφαρμογές για να αποφεύγεται η υπερβολική πλοήγηση στα μενού, ενώ διατηρούνται τα φυσικά κουμπιά και τα χειριστήρια για τις λειτουργίες home (αρχική σελίδα), back (επιστροφή) και την ένταση του ήχου για ευκολία στη χρήση και αυξημένη ασφάλεια κατά την οδήγηση. Οι καθημερινές εφαρμογές είναι προσβάσιμες μέσω της οθόνης αφής του ZR-V, καθώς και με mirroring του smartphone μέσω των Apple CarPlay και του Android Auto.
Οι εκδόσεις Advance διαθέτουν ένα ολοκαίνουργιο head-up display (HUD) πέντε ιντσών (HUD), που προβάλλεται στο εσωτερικό του παρμπρίζ και παρουσιάζει σημαντικές πληροφορίες, όπως η ταχύτητα, η πλοήγηση, οι λειτουργίες του Honda SENSING και οι εισερχόμενες κλήσεις – και όλα αυτά στο οπτικό τους πεδίο.
Για να διασφαλιστεί η αδιάλειπτη συνδεσιμότητα για όλους τους επιβάτες, το ZR-V διαθέτει πέντε ξεχωριστές θύρες για τη φόρτιση κινητών συσκευών σε όλη την καμπίνα. Μπροστά, υπάρχει μία επιφάνεια ασύρματης φόρτισης 15 Watt για smartphones, εκτός από τις φωτιζόμενες θύρες ταχείας φόρτισης USB-A και USB-C κάτω από τον επιλογέα ταχυτήτων στην κεντρική κονσόλα. Για τους πίσω επιβάτες, δύο φωτιζόμενες θύρες ταχείας φόρτισης USB-C βρίσκονται δίπλα στους αεραγωγούς στο πίσω μέρος της κεντρικής κονσόλας.
Για τις εκδόσεις Elegance και Sport, ένα ηχοσύστημα οκτώ ηχείων περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό. Η έκδοση Advanced επωφελείται από ένα αναβαθμισμένο premium ηχοσύστημα 12 ηχείων – με subwoofer υψηλής απόδοσης – το οποίο αναπτύχθηκε από κοινού με την BOSE για την επίτευξη μιας ρεαλιστικής εμπειρίας ήχου αντίστοιχης με εκείνης που απολαμβάνει κανείς σε μια αίθουσα συναυλιών.
- Εξαιρετικό μείγμα δυναμικών επιδόσεων και αποδοτικότητας
- Το αποδεδειγμένης αξίας υβριδικό σύνολο προσφέρει έναν εξαιρετικό συνδυασμό ισχυρών οδηγικών επιδόσεων και εντυπωσιακής οικονομίας καυσίμου
- Το ZR-V διαθέτει την τελευταία έκδοση του 2λιτρου κινητήρα Atkinson με σύστημα άμεσου ψεκασμού και δύο ηλεκτροκινητήρες για απόδοση ροπής που είναι εφάμιλλη με εκείνη ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης 3,0 λίτρων.
- Βελτιστοποιημένη παροχή ισχύος που τονίζεται με γραμμικές αλλαγές σχέσεων για απολαυστική δυναμική επιτάχυνση σε οποιαδήποτε ταχύτητα
Το ZR-V, το πιο πρόσφατο μοντέλο που βασίζεται στην αναγνωρισμένη υβριδική τεχνολογία e:HEV της Honda, υιοθετεί μία αναβαθμισμένη έκδοση του συστήματος δύο ηλεκτροκινητήρων. Όπως στο Civic e:HEV, η μονάδα ισχύος παράγει συνολική ισχύ 184 PS και ροπή 315 Nm, προσφέροντας επιτάχυνση από στάση στα 100 km/h από μόλις 7,8 δευτερόλεπτα.
Όμως, παρά τις ισχυρές επιδόσεις του, το ZR-V είναι επίσης εξαιρετικά αποδοτικό σε πραγματικές συνθήκες, με το e:HEV να πετυχαίνει εκπομπές CO2 από 130 g/km (WLTP) και κατανάλωση από 5,7 L/100km (WLTP συνδυασμένος κύκλος).
Το πλήρως υβριδικό σύνολο συνδυάζει μπαταρία ιόντων λιθίου υψηλής ενεργειακής πυκνότητας και δύο συμπαγείς, ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες με έναν πρόσφατα εξελιγμένο 2λιτρο βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού που λειτουργεί στον κύκλο Atkinson. Το υβριδικό σύνολο μπορεί να εναλλάσσει τη λειτουργία του μεταξύ των λειτουργιών EV, Hybrid και Engine Drive απρόσκοπτα χωρίς καμία παρέμβαση από τον οδηγό.
Όταν το όχημα κινείται σε αστικό περιβάλλον, χρησιμοποιεί ως επί το πλείστον τη λειτουργία EV Drive, παράγοντας μηδενικές εκπομπές ρύπων και αξιοποιώντας παράλληλα την ομαλή και άμεση απόκριση της ηλεκτροκίνησης. Όταν απαιτείται ισχυρότερη επιτάχυνση, γίνεται αυτόματη μετάβαση στη λειτουργία Hybrid Drive κατά την οποία οι τροχοί κινούνται μέσω του ισχυρού ηλεκτροκινητήρα, με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης να παράγει την απαιτούμενη ηλεκτρική ισχύ.
Σε σταθερές υψηλές ταχύτητες, όπως στον αυτοκινητόδρομο, το σύστημα περνά στη λειτουργία Engine Drive, και τροφοδοτείται άμεσα και αποδοτικά από τον βενζινοκινητήρα με ελάχιστες απώλειες και την υποστήριξη του ηλεκτροκινητήρα μόνο όταν είναι απαραίτητο. Όταν οι απαιτήσεις ενέργειας αυξάνονται κατά την κίνηση με υψηλές ταχύτητες που προσεγγίζουν την τελική, το σύστημα επιστρέφει στο Hybrid Drive για να απελευθερώσει την πλήρη ισχύ του ηλεκτροκινητήρα.
Σε όλα προγράμματα οδήγησης, η ενέργεια πέδησης και επιβράδυνσης ανακτάται με σκοπό τη βελτίωση της συνολικής απόδοσης, με αποτέλεσμα την επίτευξη αξιοσημείωτα χαμηλής κατανάλωσης καυσίμου, κυρίως σε συνθήκες με αλλεπάλληλες στάσεις/εκκινήσεις. Χάρη στην υψηλή ακαμψία του στροφάλου και του δευτερεύοντα αντικραδασμικού άξονα, ο κινητήρας έχει χαμηλότερους κραδασμούς σε όλο το εύρος στροφών συγκριτικά με τις προηγούμενες γενιές του συστήματος e:HEV, με αποτέλεσμα την πιο αθόρυβη λειτουργία σε όλα τα προγράμματα οδήγησης.
Η εξέλιξη της υβριδικής τεχνολογίας της Honda μέσα σε 20 χρόνια έχει οδηγήσει στη δημιουργία μιας προηγμένης αλλά συμπαγούς και αποδοτικής μονάδας ισχύος, η οποία συνδυάζει την απόκριση και την ισχύ ενός ηλεκτροκινητήρα με έναν εκτενώς βελτιστοποιημένο βενζινοκινητήρα, εντυπωσιάζοντας με τις επιδόσεις της τόσο στην αστική κυκλοφορία όσο και στο επαρχιακό δίκτυο. Η υβριδική μονάδα παρέχει άμεση απόκριση όχι μόνο κατά την επιτάχυνση σε χαμηλές ταχύτητες αλλά και στις υψηλές στον αυτοκινητόδρομο.
Το σύστημα γραμμικού ελέγχου των αλλαγών ταχυτήτων συσχετίζει τον ήχο του κινητήρα με την επιτάχυνση δημιουργώντας μία αίσθηση μεγαλύτερης σιγουριάς, στοιχείο που αποτελεί μια σημαντική εξέλιξη σε σχέση με τα προηγούμενα υβριδικά μοντέλα της Honda.
Μέσω ενός επιλογέα, οι χρήστες μπορούν να αλλάζουν αυτόματα μεταξύ τεσσάρων προγραμμάτων οδήγησης: ‘Normal’, ‘Sport’, ‘Eco’ και ‘Snow’. Το πρόγραμμα Sport βελτιώνει την απόκριση του γκαζιού και τις επιδόσεις, ενώ το Eco προσαρμόζει την λειτουργία της μονάδας ισχύος με γνώμονα την αποδοτικότητα καυσίμου. Το νέο πρόγραμμα Snow προσαρμόζει τα χαρακτηριστικά απόκρισης του γκαζιού για οδήγηση σε επιφάνειες με χαμηλό συντελεστή πρόσφυσης, με σκοπό τη μείωση του φόρτου των οδηγών σε δύσκολες συνθήκες.
Ο βελτιστοποιημένος κινητήρας προσφέρει κορυφαία στην κατηγορία του θερμική απόδοση και επίπεδα εκπομπών ρύπων
Η τεχνολογία άμεσου ψεκασμού επιτρέπει την έγχυση καυσίμου στον κινητήρα πολλές φορές κατά τη διάρκεια μιας απλής φάσης καύσης (ψεκασμός πολλαπλών σταδίων), η οποία μειώνει τις εκπομπές ρύπων σε ένα ευρύ φάσμα λειτουργίας. Βελτιστοποιημένη για ταχύτερη και αποδοτικότερη καύση και μεγαλύτερη ροπή, η πρόσφατα βελτιωμένη δομή και φιλοσοφία καύσης του κινητήρα επιτρέπουν επίσης την αύξηση του λόγου συμπίεσης, χάρη στη βελτιωμένη απόδοση ψύξης των αυλών εξαγωγής. Όλα αυτά σε συνδυασμό με τον κύκλο καύσης Atkinson εξασφαλίζουν μια κορυφαία στη βιομηχανία θερμική απόδοση που φτάνει στο 41%.
Οι μηχανικοί της Honda ανέπτυξαν τον νέο κινητήρα ώστε να πληροί τα μελλοντικά όρια εκπομπών ρύπων, χρησιμοποιώντας καταλύτη που ενεργοποιείται σε χαμηλές θερμοκρασίες, βελτιστοποιημένα σχήματα αυλών εισαγωγής για υψηλή ροή αέρα και βαλβίδες με πλήρωση νατρίου, τα οποία συμβάλλουν στη βελτίωση τόσο των εκπομπών ρύπων όσο και της οικονομίας καυσίμου.
Η πιο πρόσφατη εκδοχή της Έξυπνης Μονάδας Ισχύος (IPU) της Honda είναι τοποθετημένη κάτω από τον πίσω χώρο φόρτωσης, βελτιστοποιώντας συνολική χωροταξία του οχήματος χάρη στις συμπαγείς διαστάσεις και το μειωμένο βάρος της. Μια νέα Μονάδα Ελέγχου Ισχύος (PCU), που βρίσκεται κάτω από το καπό για εξοικονόμηση χώρου, ελέγχει την ηλεκτρική ισχύ υψηλής τάσης του υβριδικού συστήματος.
Η αύξηση της πυκνότητας ισχύος της PCU και της ενεργειακής πυκνότητας της IPU επιτρέπει στον ηλεκτροκινητήρα να αναλαμβάνει πιο ενεργό ρόλο σε μεγαλύτερο εύρος συνθηκών οδήγησης. Αυτό, κατ’ επέκταση, επιτρέπει στον κινητήρα να λειτουργεί σε χαμηλότερες στροφές, μειώνοντας την κατανάλωση καυσίμου και αυξάνοντας τη ροπή στις υψηλότερες ταχύτητες.
- Άμεση απόκριση και ποιότητα κύλισης για άριστη οδηγησιμότητα
- Η ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων και τα δομικά υλικά υψηλής αντοχής έχουν ως αποτέλεσμα τη δημιουργία ενός προβλέψιμου και αξιόπιστου συστήματος διεύθυνσης
- Μειωμένες τριβές στην εμπρός ανάρτηση και στο σύστημα διεύθυνσης για να μπορούν οι οδηγοί να χαράσσουν την ιδανική γραμμή στις στροφές αλλά και να απολαμβάνουν κορυφαία αίσθηση τιμονιού
- Πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων με βελτιστοποιημένα χαρακτηριστικά και συνδέσμους για εξαιρετικό κράτημα στον δρόμο
Το ολοκαίνουργιο ZR-V εμπνέει εμπιστοσύνη πίσω από το τιμόνι, προσφέροντας εντυπωσιακά επίπεδα πρόσφυσης και ελέγχου σε όλα τα σενάρια οδήγησης και τις οδικές συνθήκες, από αστικές περιοχές όπου απαιτείται απόκριση κατά την επιτάχυνση, μέχρι διαδρομές με γρήγορες στροφές όπου το ‘κλειδί’ είναι η σταθερότητα του οχήματος. Με ένα πλαίσιο που είναι ταυτόχρονα ελαφρύ και άκαμπτο, μαζί με ένα ευέλικτο υβριδικό σύστημα κίνησης, το τελευταίο SUV της Honda, οδηγικά, θυμίζει περισσότερο ένα σπορ hatchback.
Το πλαίσιο του ZR-V αποτελεί θεμελιώδες ‘συστατικό’ τόσο για την εικόνα αυτοπεποίθησης και το στιβαρό στήσιμο του αυτοκινήτου όσο και για τη δυναμική συμπεριφορά του. Με χαμηλότερο κατά 59 χιλιοστά ύψος σε σύγκριση με το CR-V (με ελαστικά 18 ιντσών) και μεγαλύτερο κατά 50 χιλιοστά πλάτος σε σχέση με το HR-V, το ZR-V προτάσσει ένα φαρδύ και χαμηλό αποτύπωμα, το οποίο αποτελεί μια σταθερή βάση πάνω στην οποία μπορεί να χτιστεί ένα δυναμικό SUV.
Στο εμπρός μέρος υιοθετούνται γόνατα MacPherson σε συνδυασμό με ένα ελαφρύ αλουμινένιο υποπλαίσιο με δομή που παρέχει ακαμψία και σταθερότητα.
Οι κάτω σφαιρικοί σύνδεσμοι στην εμπρός ανάρτηση υποβάλλονται σε μία διαδικασία θερμικής σκλήρυνσης για μείωση της πίεσης στην επιφάνεια μεταξύ του συνδέσμου και του σημείου έδρασής της από ρητίνη. Πρόσθετα μέτρα για περαιτέρω μείωση των τριβών περιλαμβάνουν τη χρήση ενός σημείου έδρασης χαμηλών τριβών για τα ρουλεμάν των top-mount των εμπρός αμορτισέρ και τη βελτιστοποίηση των αξόνων των ελατηρίων και των αποσβεστήρων.
Η πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων και το αιωρούμενο υποπλαίσιο συνεργάζονται για να παρέχουν ένα προβλέψιμο και αξιόπιστο σύστημα διεύθυνσης, ενώ το ελαφρύ υποπλαίσιο και οι βελτιστοποιημένες σύνδεσμοι παρέχουν κορυφαία διαχείριση σε επίπεδο θορύβου, κραδασμών και σκληρότητας (NVH). Σε συνδυασμό με ένα σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση (EPS) και διπλό γρανάζι με έλεγχο ανάδρασης, και σφαιρικούς συνδέσμους χαμηλής τριβής στο πλαίσιο, το σύστημα διεύθυνσης είναι αβίαστο αλλά με εξαιρετική ανάδραση, γεγονός που έρχεται να ενισχύσει την αυτοπεποίθηση και την άνεση του οδηγού σε κάθε ταχύτητα. Η στρατηγική χρήση δομικής κόλλας και υλικών εξαιρετικά υψηλής αντοχής προσφέρει στο πλαίσιο πρόσθετα επίπεδα ακαμψίας, που συμβάλλουν τόσο στη διασφάλιση του χειρισμού στις στροφές με υψηλή ταχύτητα όσο και στη σημαντική μείωση των κλίσεων του αμαξώματος.
Το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης (EPS) με διπλό πινιόν διαθέτει βελτιωμένο ρουλεμάν κολόνας τιμονιού για μείωση των τριβών και βελτίωση της αίσθησης του τιμονιού. Επιπλέον, το EPS έχει ρυθμιστεί ώστε να παρέχει εξαιρετική ανατροφοδότηση και βελτιωμένη σταθερότητα στην ευθεία. Ένας ανέπαφος αισθητήρας ροπής μετράει τη δύναμη διεύθυνσης που ασκεί ο οδηγός στο τιμόνι και μια ECU καθορίζει πόση υποβοήθηση πρέπει να προστεθεί με τη βοήθεια ενός ηλεκτροκινητήρα, ώστε το αποτέλεσμα να είναι μια απρόσκοπτη, φυσική αίσθηση διεύθυνσης.
Ο έλεγχος ανατροφοδότησης προστέθηκε επίσης στο EPS, επιτρέποντας ακριβέστερο έλεγχο κατά την επαναφορά του στη θέση της ευθείας. Έτσι, η αίσθηση του τιμονιού στις στροφές είναι ομαλή, σε συνδυασμό με απορρόφηση των κραδασμών οδήγησης. Παράλληλα επιτυγχάνεται εξαιρετική σταθερότητα στην ευθεία για μεγαλύτερη ξεγνοιασιά του οδηγού.
- Προηγμένη σουίτα τεχνολογιών Honda SENSING για βέλτιστη ασφάλεια
- Εντυπωσιακή απόδοση σε όλες τις συγκρούσεις χάρη σε ένα συνδυασμό υλικών υψηλής αντοχής
- Η πιο πρόσφατη σουίτα τεχνολογιών υποστήριξης οδηγού Sensing της Honda παρέχει ενεργητική ασφάλεια επόμενης γενιάς
- Η κάμερα ευρείας προβολής και το τσιπ επεξεργασίας εικόνας υψηλής ταχύτητας ενισχύουν το εύρος και την ακρίβεια ανίχνευσης συγκρούσεων.
Η οδική ασφάλεια ήταν ανέκαθεν ζήτημα ύψιστης σημασίας για τη Honda και το νέο ZR-V αποκτά τώρα στάνταρ την προηγμένη σουίτα τεχνολογιών Honda SENSING της εταιρείας. Σε συνδυασμό με ένα εκτεταμένο σύστημα αερόσακων και προηγμένα συστήματα ασφάλειας για συγκρούσεις από όλες τις κατευθύνσεις, το νέο SUV της Honda παρέχει υψηλού επιπέδου προστασία για όλους τους επιβάτες.Ένας συνδυασμός μαλακών και άκαμπτων δομικών στοιχείων, συμπεριλαμβανομένου ενός πλαισίου από χάλυβα υψηλής αντοχής σε εφελκυσμό, αποτελούν μέρος ενός αμαξώματος που παρέχει κορυφαία προστασία από εμπρόσθιες, οπίσθιες και πλευρικές συγκρούσεις. . Η στρατηγική τοποθέτηση του χάλυβα υψηλής αντοχής έναντι μαλακότερου χάλυβα εξασφαλίζει ότι η ενέργεια που απορροφάται κατά την παραμόρφωση διαχέεται κατευθείαν σε περιοχές μακριά από τους επιβάτες σε περίπτωση ατυχήματος.
Η τεχνολογία προηγμένης μηχανικής συμβατότητας ACE™, χρησιμοποιεί ένα δίκτυο δομών του εμπρός πλαισίου για την απορρόφηση και την εκτροπή της ενέργειας από μια μετωπική σύγκρουση. Αυτό συμβάλλει στη μείωση της δύναμης που μεταφέρεται στην καμπίνα και στην πιο ομοιόμορφη διασπορά των δυνάμεων που μεταφέρονται στα άλλα εμπλεκόμενα οχήματα.
Υπάρχουν 10 αερόσακοι, συμπεριλαμβανομένου ενός εμπρός κεντρικού αερόσακου που αποτρέπει τις συγκρούσεις μεταξύ του οδηγού και του συνοδηγού σε περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης, και ενός αερόσακου γονάτων για τους εμπρός επιβάτες. Όλοι οι αερόσακοι του ZR-V ενσωματώνουν την τεχνολογία i-SRS της Honda, η οποία δημιουργεί ομοιόμορφη πίεση γύρω από τον αερόσακο πιο γρήγορα από ό,τι σε ένα συμβατικό σύστημα.
Για να διασφαλιστεί μια ακριβής και ευέλικτη λειτουργία των συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας, το ZR-V χρησιμοποιεί την πιο σύγχρονη τεχνολογία κάμερας και σόναρ της Honda. Το εμπρόσθιο σύστημα διαθέτει ευρυγώνιο φακό με αποτελεσματική οριζόντια γωνία θέασης 100 μοιρών, ο οποίος συνδυάζεται με ένα τσιπ επεξεργασίας εικόνας υψηλής ταχύτητας που στόχο έχει τη βελτίωση της ακρίβειας ανίχνευσης αντικειμένων για το Collision Mitigation Braking System και άλλες εφαρμογές.
Αδιαπραγμάτευτη ασφάλεια
Το Honda SENSING είναι από τα πιο ολοκληρωμένα πακέτα τεχνολογιών ασφάλειας στην κατηγορία του, που χρησιμοποιεί πληροφορίες από κάμερα σε συνδυασμό ένα μεγάλο αριθμό αισθητήρων υψηλής τεχνολογίας, για να προειδοποιεί και να υποστηρίζει τον οδηγό σε πιθανές επικίνδυνες καταστάσεις.
Το Collision Mitigation Braking System βοηθά το αυτοκίνητο να σταματήσει, εάν επίκειται αναπόφευκτη εμπρόσθια σύγκρουση με όχημα που έχει ανιχνευτεί. Ενεργοποιεί μία ηχητική προειδοποίηση και, εάν χρειαστεί, εφαρμόζει αυτόματα πίεση πέδησης.
Το Road Departure Mitigation System είναι ένα προεπιλεγμένο σύστημα ασφαλείας για να ειδοποιεί τους οδηγούς εάν ανιχνεύσει παρέκκλιση από τη λωρίδα κυκλοφορίας χωρίς να έχει ενεργοποιηθεί το φλας. Αυτό συμπληρώνεται από το Lane Keep Assist System της Honda, το οποίο μειώνει τον φόρτο του οδηγού πίσω από το τιμόνι και διασφαλίζει ότι το όχημα διατηρεί τη σωστή θέση του, ασκώντας ελαφριά ροπή στο σύστημα διεύθυνσης ώστε το ZR-V να μην παρεκκλίνει από τη λωρίδα του.
Διατίθεται επίσης η πιο πρόσφατη τεχνολογία Traffic Jam Assist της Honda, που μειώνει τον φόρτο του οδηγού σε συνθήκες πυκνής κυκλοφορίας με χαμηλές ταχύτητες, διατηρώντας το όχημα στη λωρίδα του από 0 km/h. Όταν η ροή της κυκλοφορίας αποκατασταθεί, το αυτοκίνητο μεταβαίνει απρόσκοπτα στο Lane Keeping Assist System από τα 72 km/h – χαμηλότερη ταχύτητα από τα συμβατικά συστήματα.
Το πρόσφατα ανανεωμένο Traffic Sign Recognition System ανιχνεύει πλέον και αναγνωρίζει αυτόματα πάνω από το 90% των πινακίδων οδοσήμανσης και τις προβάλλει στον πίνακα οργάνων πίσω από το τιμόνι. Για παράδειγμα, το σύστημα μπορεί να ειδοποιεί γρήγορα τον οδηγό όταν πλησιάζει ή περνάει μια συγκεκριμένη οδική πινακίδα, όπως τα όρια ταχύτητας ή τυχόν περιορισμούς. Το σύστημα παρέχει επίσης μια πρώτη ειδοποίηση για να ενημερώσει τον οδηγό το συντομότερο δυνατό και να τον βοηθήσει να προετοιμαστεί νωρίτερα για τις διασταυρώσεις.
Το Adaptive Driving Beam μεταβάλλει αυτόματα τη δέσμη φώτων από τη μεγάλη σκάλα στη μεσαία, εάν ανιχνευτεί ένα προπορευόμενο ή αντίθετα ερχόμενο όχημα, για την ασφάλεια και των δύο οδηγών. Οι προβολείς του συστήματος Auto High-Beam ενεργοποιούνται αυτόματα μέσω ενός εμπρός αισθητήρα κατά τη διάρκεια της νυχτερινής οδήγησης ή δυσχερείς συνθήκες όπως στην ομίχλη.
Το Driver Attention Monitor είναι ένα σύστημα αναγνώρισης κόπωσης του οδηγού που εφιστά την προσοχή του σε μακρινά ταξίδια. Για τον σκοπό αυτό χρησιμοποιεί έναν αισθητήρα γωνίας του τιμονιού που καταγράφει τις διορθωτικές κινήσεις του οδηγού προκειμένου να διατηρήσει το αυτοκίνητο στη σωστή θέση, στη λωρίδα κυκλοφορίας. Εάν διαπιστωθεί ασυνήθιστη δραστηριότητα με συνεχείς διορθωτικές παρεμβάσεις, το σύστημα θα προτρέψει τον οδηγό να κάνει ένα διάλειμμα. Το Driver Attention Monitor παραμένει ενεργό στο παρασκήνιο και οι χρήστες μπορούν να προσαρμόσουν τις προειδοποιήσεις μέσω του μενού ρυθμίσεων που είναι διαθέσιμο από την αρχική οθόνη του συστήματος πολυμέσων.
- Τεχνικές προδιαγραφές
Τύπος κινητήρα | Υβριδικό | Υβριδικό | Υβριδικό | Υβριδικό |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1993 | 1993 | 1993 | 1993 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χιλ.) | 81 x 96,7 | 81 x 96,7 | 81 x 96,7 | 81 x 96,7 |
Σχέση συμπίεσης | 13,9±0,26 | 13,9±0,26 | 13,9±0,26 | 13,9±0,26 |
Valve Train | VTEC 16V | VTEC 16V | VTEC 16V | VTEC 16V |
Προδιαγραφές ρύπων | EURO-6D | EURO-6D | EURO-6D | EURO-6D |
Απαιτούμενο καύσιμο | Αμόλυβδη (95) | Αμόλυβδη (95) | Αμόλυβδη (95) | Αμόλυβδη (95) |
Κίνηση στους τροχούς | FWD | FWD | FWD | FWD |
Τύπος μετάδοσης | Automatic | Automatic | Automatic | Automatic |
Σχέση μετάδοσης (Ηλεκτροκινητήρα) | 2.455 | 2455 | 2455 | 2455 |
Σχέση μετάδοσης (Κινητήρα βενζίνης) | 0.806 | 0.806 | 0.806 | 0.806 |
Τελική σχέση μετάδοσης | 3,889 | 3,889 | 3,889 | 3,889 |
Μέγιστη Ισχύς Βενζινοκινητήρα (PS/σ.α.λ.) | 143 / 6.000 | 143 / 6.000 | 143 / 6.000 | 143 / 6.000 |
Μέγιστη Ροπή Βενζινοκινητήρα (Nm/σ.α.λ.) | 186 / 4.500 | 186 / 4.500 | 186 / 4.500 | 186 / 4.500 |
Μέγιστη Ισχύς Ηλεκτροκινητήρα (kW [PS]) | 135 (184) | 135 (184) | 135 (184) | 135 (184) |
Μέγιστη Ροπή Ηλεκτροκινητήρα (Nm) | 315 | 315 | 315 | 315 |
0 → 100 χλμ./ώρα (δευτερόλεπτα) | 7,8 | 7,8 | 7,9 | 8 |
Μέγιστη ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 173 | 173 | 173 | 173 |
Επίπεδο θορύβου σε (dB) | 67 | 67 | 67 | 67 |
Συνδυασμένη WLTP – CO2 (γρ./χλμ) | 130 | 130 | 131 | 132 |
Συνδυασμένη κατανάλωση – FC (λτ./100 χλμ.) | 5,7 | 5,7 | 5,8 | 5,8 |
Μήκος (χιλ.) | 4568 | 4568 | 4568 | 4568 |
Πλάτος (χιλ.) | 1840 | 1840 | 1840 | 1840 |
Ύψος – χωρίς φορτίο (χιλ.) | 1620 | 1620 | 1620 | 1620 |
Μεταξόνιο (χιλ.) | 2657 | 2657 | 2657 | 2657 |
Εμπρόσθιο Μετατρόχιο (χιλ.) | 1595 | 1595 | 1595 | 1595 |
Οπίσθιο Μετατρόχιο (χιλ.) | 1615 | 1615 | 1615 | 1615 |
Κύκλος στροφής αμαξώματος (m) | 11,3 | 11,3 | 11,3 | 11,3 |
Στροφές τιμονιού από τέρμα σε τέρμα | 2,4 | 2,4 | 2,4 | 2,4 |
Δεξαμενή καυσίμου (λίτρα) | 57 | 57 | 57 | 57 |
Μέγιστος αριθμός επιβατών | 5 | 5 | 5 | 5 |
Χώρος αποσκευών (λίτρα, μέθοδος VDA) | 390 | 390 | 390 | 380 |
Απόβαρο (κιλά) | 1589 | 1599 | 1604 | 1639 |
Μέγιστο βάρος ρυμούλκησης χωρίς φρένo (κιλά) | 700 | 700 | 700 | 700 |
Agile Handle Assist (AHA) | • | • | • | • |
Προγράμματα οδήγησης: Econ/Normal/Snow/Sport | • | • | • | • |
Ηλεκτρικό χειρόφρενο με αυτόματη συγκράτηση φρένου | • | • | • | • |
Κρεμαγιέρα με ηλεκτρική υποβοήθηση – EPS/VG/MA-EPS | • | • | • | • |
Head Up Display | – | – | – | • |
Σύστημα Ελέγχου Καθόδου (Hill Descent Control) | • | • | • | • |
Αναγεννητική Πέδηση/ Έλεγχος Επιβράδυνσης με χειριστήρια στο τιμόνι (paddle) | • | • | • | • |
Ψηφιακή οθόνη πολλαπλών πληροφοριών 7″ | • | • | • | – |
Πλήρως ψηφιακή οθόνη 10,2″ | – | – | – | • |
SRS – 11 Αερόσακοι | • | • | • | • |
Honda Sensing (CMBS/FCW/ISL/LKAS/RDM/LSF/LSFB/TSR/TJA) | • | • | • | • |
Έλεγχος γκαζιού για μετριασμό σύγκρουσης – CMTC (εμπρός/πίσω) | • | • | • | • |
eCall (Europe) | • | • | • | • |
Σύστημα Ελέγχου Ευστάθειας – VSA | • | • | • | • |
Μπροστινά προσκέφαλα μετρίασης αυχενικού τραυματισμού | • | • | • | • |
Πληροφόρηση Τυφλού Σημείου BSI & RCTM | – | • | – | – |
Συναγερμός | • | • | • | • |
Smart Entry & Start (Σύστημα Έξυπνης Εισόδου και Εκκίνησης) | • | • | • | • |
Sport Πεντάλ | – | – | • | • |
Τιμόνι με δερμάτινη επένδυση | • | • | • | • |
Υφασμάτινη επένδυση καθισμάτων | • | • | – | – |
Υφασμάτινη / δερμάτινη επένδυση καθισμάτων | – | – | • | – |
Δερμάτινη επένδυση καθισμάτων | – | – | – | • |
Κάλυμμα χώρου αποσκευών με διαχωριστικά | – | • | – | – |
Διακοσμητικά μαρσπιέ πόρτας | – | • | – | – |
Φωτισμός χειρολαβών (εμπρός και πίσω) | – | – | – | • |
Φωτισμός δαπέδου (πόδια οδηγού και συνεπιβάτη) | – | – | • | • |
Φωτισμός οροφής (εμπρός) | – | – | • | • |
Bluetooth™ Hands Free Τηλέφωνο (HFT) | • | • | • | • |
DAB ψηφιακό ραδιόφωνο | • | • | • | • |
Honda CONNECT με Navi (9″ οθόνη αφής, AM/FM/DAB, Apple CarPlay® και Android Auto™, Live Traffic Info)* | • | • | • | • |
Ηχεία x8 | • | • | • | – |
Ηχεία x12 Bose Premium Audio | – | – | – | • |
Ηχεία – Μπροστινά Tweeter | • | • | • | • |
Ηχεία – Κεντρικό | – | – | – | • |
Subwoofer | – | – | – | • |
Ασύρματο Apple CarPlay | • | • | • | • |
Ασύρματη φόρτιση | – | – | • | • |
Θέσεις πριζών φόρτισης εμπρός και στον χώρο αποσκευών | – | – | • | • |
Διζωνικός αυτόματος κλιματισμός | • | • | • | • |
Πίσω αεραγωγός A/C | • | • | • | • |
Φωτοχρωματικός κεντρικός καθρέπτης | • | • | • | • |
Αυτόματοι Υαλοκαθαριστήρες | • | • | • | • |
Adaptive Cruise Control | • | • | • | • |
Καθρέπτες θυρών – Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και αναδιπλούμενοι / θερμαινόμενοι | • | • | • | • |
Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω | • | • | • | • |
Ηλεκτρική ρύθμιση καθίσματος οδηγού (8 θέσεις) | – | – | • | • |
Ηλεκτρική ρύθμιση καθίσματος συνοδηγού (4 θέσεις) | – | – | • | • |
Ηλεκτρική ρύθμιση ύψους στο κάθισμα του οδηγού | – | – | • | • |
Θερμαινόμενα καθίσματα (μπροστά) | • | • | • | • |
Θερμαινόμενα καθίσματα (πίσω) | – | – | – | • |
Θερμαινόμενο τιμόνι | – | – | – | • |
Αισθητήρες στάθμευσης (x4 εμπρός και x4 πίσω) | • | • | • | • |
Ηλεκτρική πόρτα χώρου αποσκευών (Kick Sensor και Walk Away Close) | – | – | • | • |
Κάμερα στάθμευσης | • | • | • | • |
Απολήξεις εξατμίσεων Sport στον πίσω προφυλακτήρα | – | – | • | • |
Εξωτερική σχεδίαση Style (προφυλακτήρας/καθρέπτες/πλαϊνά/πίσω) | – | • | – | – |
Εξωτερική σχεδίαση Sport (προφυλακτήρας/καθρέπτες/πλαϊνά/πίσω) | – | – | • | – |
Εξωτερική σχεδίαση Urban (προφυλακτήρας/καθρέπτες/πλαϊνά/πίσω) | • | – | – | • |
Πανοραμική γυάλινη ηλιοροφή | – | – | – | • |
Τζάμι υψηλής σκίασης | – | – | • | • |
Σπόιλερ στο χρώμα του αμαξώματος | • | • | • | • |
Πλαϊνό σκαλοπάτι Dark Grey | – | • | – | – |
Διακοσμητικό πίσω πόρτας Dusk Grey | – | • | – | – |
Χαμηλός προφυλακτήρας εμπρός και πίσω – Μαύρος με διακόσμηση Skid | • | – | – | – |
Χαμηλός προφυλακτήρας εμπρός και πίσω – Μαύρος με διακόσμηση Dusk Grey | – | • | – | – |
Χαμηλός προφυλακτήρας εμπρός και πίσω – Μαύρος με διακόσμηση Dark Gun Metallic | – | – | • | – |
Χαμηλός προφυλακτήρας εμπρός και πίσω – Μαύρος με διακόσμηση Light Gun Metallic | – | – | – | • |
Ενεργά Φώτα Στροφής – ACL | – | – | – | • |
Προσαρμοζόμενη Δέσμη Φωτός – ADB | – | – | – | • |
Αυτόματοι προβολείς | • | • | • | • |
Αυτόματη ρύθμιση προβολέων | – | – | – | • |
Φώτα ημέρας LED | • | • | • | • |
Προβολείς LED | • | • | • | • |
Σύστημα Υποστήριξης Μεγάλης Σκάλας Φώτων – HSS | • | • | • | • |
Πίσω φώτα LED | • | • | • | • |
Μπροστινά φλας LED | • | • | • | • |
Ζάντες αλουμινίου 18” Gun Metallic | • | • | – | – |
Ζάντες αλουμινίου 18” Matt Black | – | – | • | |
Ζάντες αλουμινίου 18” Diamond Cut/Black | – | – | – | • |
Διαστάσεις ελαστικών | 225 / 55 R18 | 225 / 55 R18 | 225 / 55 R18 | 225 / 55 R18 |
No Comments