27 Jan «Φρένο» στις ενοχλητικές διαφημίσεις βάζει η Google
Ένα νέο εργαλείο το οποίο υπόσχεται να σταματά τις ενοχλητικές για τους χρήστες διαφημίσεις υπενθύμισης ετοιμάζει η Google.
Πρόκειται για τις διαφημίσεις αυτές που ακολουθούν τον χρήστη στις ιστοσελίδες που επισκέπτεται και του υπενθυμίζουν να αγοράσει προϊόντα που είχε δει στο παρελθόν.
Πλέον, οι χρήστες θα μπορούν, με την κατάλληλη ρύθμιση, να σταματούν την επανεμφάνιση αυτών των διαφημίσεων. Ωστόσο αυτό θα πρέπει να γίνεται για κάθε μια διαφήμιση ξεχωριστά, δεν θα έχει το νέο εργαλείο της google την λογική ενός καθολικού ad blocker για τις διαφημίσεις τέτοιου είδους.
Σύμφωνα με τα όσα ανέφερε ο κολοσσός της αναζήτησης ο χρήστης θα μπορεί να παρακολουθεί όλες τις online διαφημίσεις υπενθύμισης που τον παρακoλουθούν μέσω των ρυθμίσεων (Adds Settings) και από εκεί να επιλέγει με ένα «κλικ» ποιες εταιρείες δεν θέλει πια να βλέπει.
Η εταιρεία σχεδιάζει μάλιστα την επέκταση της εν λόγω δυνατότητας ελέγχου των διαφημίσεων σε εξατομικευμένη βάση και στο YouTube και το Gmail.
Αξίζει να σημειωθεί ότι κάθε εντολή του χρήστη για «σίγαση» μιας διαφήμισης υπενθύμισης θα διαρκεί για 90 μέρες, ενώ θα ισχύει ταυτόχρονα για όλες τις συσκευές του χρήστη με τις οποίες είναι συνδεδεμένος ο λογαριασμός του Google.
Ωστόσο η Google,ξεκαθάρισε ότι το νέο εργαλείο δεν θα έχει εφαρμογή για όσες ιστοσελίδες εταιρειών και υπηρεσιών δεν χρησιμοποιούν τη δική της διαφημιστική πλατφόρμα (Facebook, Amazon κ.α.), συνεπώς ο χρήστης δεν θα μπορεί να σταματήσει τις διαφημίσεις που τον «κατασκοπεύουν» από εκεί.
Πηγή: insider.gr
No Comments