Χρ. Καλογεράκης: «Έτσι έφθασε το Public στην κορυφή- Τα τέσσερα κλειδιά της επιτυχίας»

Χρ. Καλογεράκης: «Έτσι έφθασε το Public στην κορυφή- Τα τέσσερα κλειδιά της επιτυχίας»


πό την πρώτη στιγμή που εμφανίστηκε στην αγορά, πριν από περίπου δεκατρία χρόνια έκανε τη διαφορά. Ακόμη και στην κρίση παρουσίασε ανάπτυξη που θα ζήλευαν πολλοί λιανέμποροι. Ο λόγος για την εταιρεία Public, η οποία πέρυσι υποδέχθηκε 66 εκατομμύρια καταναλωτές (!) σε Ελλάδα και Κύπρο και συνεχίσει να κεντρίζει το ενδιαφέρον των καταναλωτών με τις καινοτόμες δράσεις της, όπως αυτή που ανακοίνωσε χθες για τη δημιουργία του «ελληνικού Amazon»

Τι είναι αυτό που κάνει το Public να ξεχωρίζει; Πως καταφέρνει να πετυχαίνει αυτές τις επιδόσεις, όταν η υπόλοιπη αγορά δυσκολεύεται; Με άλλα λόγια ποιο είναι το μυστικό της αλυσίδας του Πάνου Γερμανού; Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλό της, Χρήστο Καλογεράκη τέσσερα είναι τα στοιχεία που έφεραν την εταιρεία στην κορυφή και την κατέστησαν μια από τις πιο αναγνωρίσιμες μάρκες στην ελληνική αγορά:

  1. Η ατμόσφαιρα στα καταστήματα. Η αγοραστική εμπειρία θεωρείται κομβικής σημασίας. Η εταιρεία φροντίζει ο καταναλωτής, από τη στιγμή που θα περάσει την πόρτα του καταστήματος να έχει έρθει σε επαφή με τα προϊόντα, να ανακαλύψει τις καινούριες υπηρεσίες και να εξυπηρετηθεί πάρα πολύ καλά από τους πωλητές.
  2. Τα σημεία που βρίσκονται τα καταστήματα. Τα 53 καταστήματα βρίσκονται στους πιο εμπορικούς δρόμους και στα πιο δημοφιλή εμπορικά κέντρα (mall), όπου η επισκεψιμότητα είναι μεγάλη. Η εταιρεία ανταποκρίνεται έτσι στην ανάγκη των καταναλωτών για εύκολη και γρήγορη πρόσβαση στα σημεία πώλησης. Δεν είναι τυχαίο ότι όλοι οι μεγάλοι retailers μεταφέρουν σταδιακά τα καταστήματά τους μέσα στην πόλη.
  3. Η μεγάλη ποικιλία σε προϊόντα: Ήταν από την αρχή το ισχυρό χαρτί της εταιρείας. Η μάρκα χτίστηκε πάνω σε αυτή την λογική. Σήμερα, διαθέτει πάνω από 1 εκατομμύρια προϊόντα από τα φυσικά καταστήματα αλλά και μέσω e-commerce. Σύμφωνα με τον κ. Καλογεράκη, η εταιρεία θα συνεχίσει να εμπλουτίζει την γκάμα της καθώς ο καταναλωτής θέλει να έχει τη δυνατότητα πολλών επιλογών.
  4. Οι εκδηλώσεις και οι πολιτιστικές δράσεις που υλοποιεί: Η εταιρεία αναλαμβάνει διάφορες πρωτοβουλίες που σκοπό έχουν να ενισχύσουν το κοινωνικό αποτύπωμά της. Ανάμεσα σε αυτές είναι τα βραβεία βιβλίου αλλά και μια σειρά από δράσεις, που δίνουν τη δυνατότητα στους πελάτες χωρίς να πληρώσουν κάποιο εισιτήριο να επισκεφθούν με την οικογένειά τους τα καταστήματα του δικτύου και να απολαύσουν διάφορα πολιτιστικά δρώμενα.

Ο ρόλος της καινοτομίας

Πάνω σε αυτούς τους πυλώνες σχεδιάζει να κινηθεί η εταιρεία και τα επόμενα χρόνια, παράλληλα, με την επένδυση στην καινοτομία, η οποία αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της επιτυχίας. Έρευνες μάλιστα δείχνουν ότι οι καταναλωτές έχουν ταυτίσει την Public ως μια εταιρεία που φέρνει το καινούριο. Την κουλτούρα αυτή, προσπαθεί να εμφυσήσει καθημερινά στους ανθρώπους, προκειμένου να συνεχίσει να κάνει τη διαφορά. «Λιανέμπορος ή ηλεκτρονικό κατάστημα που δεν καινοτομεί, δεν φέρνει το καινούριο και το διαφορετικό, μοιραία θα πεθάνει…», σημείωσε χαρακτηριστικά ο κ. Καλογεράκης κατά την παρουσίαση της νέας πρωτοβουλίας του Public στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου που αναπτύσσεται με ραγδαίους ρυθμούς και στην χώρα μας. Υπολογίζεται ότι ο συνολικός τζίρος του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα ανέρχεται σε 4,5 δισ. ευρώ.

Το νέο εγχείρημα αναμένεται να δώσει σημαντική ώθηση στην εταιρεία, η οποία φαίνεται να διανύει μια από τις καλύτερες περιόδους της ιστορίας της. Σύμφωνα με τον κ. Καλογεράκη, η επισκεψιμότητα και τα έσοδα αυξάνονται σημαντικά σε σχέση με την υπόλοιπη αγορά ενώ και η κερδοφορία βελτιώνεται εντυπωσιακά. Μάλιστα, όπως είπε, φέτος θα επιτευχθούν οι στόχοι που είχαν τεθεί για το τέλος του 2019. Ο κ. Καλογεράκης, μιλώντας στο mononews.gr, στο περιθώριο της χθεσινής εκδήλωσης υπογράμμισε πως το Public θα προχωρήσει και σε άλλες κινήσεις το επόμενο διάστημα, αποκάλυψε πως δεν αναμένεται να ανοίξει κάποιο νέο κατάστημα στην Ελλάδα, παρά μόνο ένα στην Κύπρο ενώ δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο έκδοσης ομολόγου στο άμεσο μέλλον.

Η Public ιδρύθηκε το 2005 και ανήκει στον όμιλο του Πάνου Γερμανού. Σήμερα, έχει δίκτυο 53 καταστημάτων σε Ελλάδα και Κύπρο και απασχολεί περίπου 1.500 άτομα προσωπικό.

 

Πηγή: www.mononews.gr

Tags:
No Comments

Post A Comment

%d bloggers like this: