“Έσπασαν το ταβάνι” τα έσοδα της Xiaomi, φτάνοντας το +70%

“Έσπασαν το ταβάνι” τα έσοδα της Xiaomi, φτάνοντας το +70%

Η Κινέζικη εταιρεία κολοσσός της τεχνολογίας Xiaomi ανακοίνωσε τα αποτελέσματα της για το δεύτερο τρίμηνο του 2018, σκορπίζοντας ενθουσιασμό στους επενδυτές, εν μέσω πίεσης της τιμής της μετοχής και των ερωτήσεων σχετικά με το μακροπρόθεσμο επιχειρηματικό της μοντέλο. Αυτή είναι η πρώτη φορά που η Xiaomi ανακοινώνει αναλυτικά αποτελέσματα, μετά την Αρχική Δημόσια Προσφορά της τον Ιούλιο.

Τα έσοδα της εταιρείας έφτασαν τα 6,6 δισ. δολάρια, έναντι 5.72 των εκτιμήσεων των αναλυτών της Thompson Reuters, κάτι που αντιπροσωπεύει αύξηση +68,3% σε ετήσια βάση. Τα λειτουργικά έξοδα της εταιρείας έφτασαν το 1,1 δισ. δολάρια ενώ το καθαρό κέρδος της Xiomi για το δεύτερο τρίμηνο έφτασε τα 2,14 δισ. δολάρια από απώλειες 1,03 δισ. δολαρίων το πρώτο τρίμηνο.

Η ανακοίνωση των αποτελεσμάτων έφερε αύξηση της τιμής της μετοχής κατά +4%στο χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ, φέρνοντας μια ανάσα αισιοδοξίας στην εταιρεία η οποία είδε την τιμή της μετοχής της να “βυθίζεται” μετά την εντυπωσιακή της είσοδο στο Χρηματιστήριο τον Ιούλιο.

Το τμήμα smartphones της εταιρείας είναι η ατμομηχανή των εσόδων της, αντιπροσωπευοντας περίπου το 70% των συνολικών εσόδων της Xiaomi με 4,46 δισ. δολαρίων έσοδα, σημειώνοντας αύξηση +58,7% σε ετήσια βάση, παρά την μείωση της συνολικής αγοράς συσκευών. Όπως δήλωσε η ίδια η Xiaomi η μέση τιμή πώλησης των συσκευών αυξήθηκε επίσης, παρά το γεγονός ότι η κινέζικη αγορά, η οποία αποτελεί τον πυρήνα των πωλήσεων της εταιρείας, βρίσκεται σε περίοδο αναπροσαρμογής, όμως επικεντρώνεται στην ακριβή κατηγορία συσκευών.

Παρά το γεγονός ότι η Xiaomi έχτισε την αυτοκρατορία της προσφέροντας συσκευές μέσης και χαμηλής τιμής με υψηλές προδιαγραφές, θα πρέπει να επεκταθεί σε συσκευές high-end προκειμένου να αυξήσει τα έσοδα της και να μεγαλώσει το αποτύπωμα της. “Πιστεύουμε ότι η στρατηγική μας εστίαση στην περαιτέρω διείσδυση της αγοράς smartphone υψηλής τεχνολογίας, βελτιστοποιώντας το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων μας το 2018, θα θέσει τις βάσεις για περαιτέρω ανάπτυξη στην Κίνα το 2019“, δήλωσε η Xiaomi.

Αυτή η επιδίωξη της Xiaomi είναι και η μεγαλύτερη ανησυχία των αναλυτών, οι οποίοι “φοβούνται” πως δύσκολα η εταιρεία θα καταφέρει να ξεφύγει από την εικόνα που η ίδια έχει δημιουργήσει η ίδια μέχρι τώρα, της φτηνής εταιρείας με υψηλά χαρακτηριστικά. Τα smartphones αντιπροσωπεύουν περίπου το 70% των εσόδων της Xiaomi , ενώ άλλα προϊόντα όπως οι τηλεοράσεις και το Mi Home αντιπροσωπεύει ένα επιπλέον 20%. Κάτω από το 10% των εσόδων προέρχονται από τις υπηρεσίες Διαδικτύου που περιλαμβάνουν και το streaming.

Η Xiaomi είναι ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές smartphone στον κόσμο, αλλά αντιμετωπίζει έντονο ανταγωνισμό από άλλους κινέζους “παίκτες” όπως οι Oppo, Vivo και Huawei που προσφέρουν συσκευές υψηλής ποιότητας σε χαμηλές τιμές. Μετακινούμενη στην high-end κατηγορία, τα πράγματα δεν είναι εύκολα, αφού θα μπορούσε να αντιμετωπίσει και την πίεση από τις Samsung, Huawei και Apple.

Η Xiaomi συνέχισε την ανάπτυξη των αναδυόμενων τομέων της επιχείρησής της με τα προϊόντα Mi Home και του τμήματος προϊόντων του lifestyle να αυξάνεται κατά 104,3% από έτος σε έτος, φθάνοντας σε 1,5 δισ. ευρώ εσόδων το δεύτερο τρίμηνο. Αυτός ο τομέας περιλαμβάνει επίσης τηλεοράσεις και συσκευές εικονικής πραγματικότητας της εταιρείας. Ωστόσο, οι υπηρεσίες Διαδικτύου συνέβαλαν μόνο στο 9% των εσόδων, γεγονός που θα μπορούσε να ανησυχεί τους επενδυτές που ανησυχούν ότι το Xiaomi βασίζεται πολύ στα smartphones.

Η Xiaomi ξεκίνησε την “επίθεση” στην Ευρωπαϊκή αγορά με πολύ σοβαρές διαθέσεις, κάτι που αντανακλάται και στα αποτελέσματα της, καθώς τα διεθνή έσοδα αυξήθηκαν κατά 151,7% σε ετήσια βάση στα 2,4 δισ. δολάρια, αντιπροσωπεύοντας το 36,3% των συνολικών εσόδων της εταιρείας.  Ένα μεγάλο μέρος αυτού ήταν χάρη στην έντονη ανάπτυξη στην Ινδία, όπου είναι μια από τις μεγαλύτερες αγορές εκτός Κίνας της εταιρείας και η συνεχιζόμενη επέκταση στην Ευρώπη.

Πηγή: emea.gr

Tags:
Soustas
billnotis@yahoo.gr

Δημιουργός και Αρχισυντάκτης του Techsmart.gr καθώς επίσης και πολλών επιτυχημένων ιστοσελίδων. Μεγάλος fan της τεχνολογίας και Online Marketing Specialist θα τον βρείτε online όλο το 24ωρο.

No Comments

Post A Comment