Facebook, οι νέες αλλαγές στο NewsFeed

Facebook, οι νέες αλλαγές στο NewsFeed

Το Facebook αλλάζει και πάλι τον αλγόριθμο στο NewsFeed κάθε χρήστη εμφανίζοντας ή εξαφανίζοντας τα βίντεο ανάλογα με τις προτιμήσεις του

Το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο, Facebook, θέλοντας να αναβαθμίσει το NewsFeed αρχικά ανακοίνωσε ότι πλέον αξιολογεί ένα post με βάση το πόσο χρόνο περνά ένας χρήστης σε αυτό και τώρα ανακοίνωσε ότι κάνει αλλαγές και στον τομέα των video.

Συγκεκριμένα το Facebook θα μπορεί να “καταλαβαίνει” αν ένα βίντεο είναι ενδιαφέρον ή όχι χωρίς ο χρήστη να απαραίτητα να του κάνει Like απλά με τις ενέργειας που θα κάνει κατά της διάρκεια προβολής του.

Δηλαδή αν ένας χρήστης δυναμώσει την ένταση του ήχου ή αν επιλέξει την ποιότητα HD την ώρα που βλέπει ένα video, τότε το Facebook θα θεωρήσει το video αυτό ενδιαφέρον για τον χρήστη και θα προσπαθεί να του προβάλει στο NewsFeed του παρόμοια βίντεο στο μέλλον.

Φυσικά σημαντικοί παράγοντες για το Facebook είναι ακόμα και ο χρόνος που κατανάλωσε ο χρήστης για να παρακολουθήσει ένα βίντεο ή και αν το είδε μέχρι το τέλος του.

Τέλος οι χρήστες φυσικά που δεν ενδιαφέρονται για τα βίντεο πλέον δεν θα βλέπουν τόσα πολλά βίντεο στο NewsFeed τους.

Soustas
billnotis@yahoo.gr

Δημιουργός και Αρχισυντάκτης του Techsmart.gr καθώς επίσης και πολλών επιτυχημένων ιστοσελίδων. Μεγάλος fan της τεχνολογίας και Online Marketing Specialist θα τον βρείτε online όλο το 24ωρο.

No Comments

Post A Comment