Γιατί δεν βρίσκεις το House of Cards στο «ελληνικό» Netflix και τι γίνεται με τους υπότιτλους

Γιατί δεν βρίσκεις το House of Cards στο «ελληνικό» Netflix και τι γίνεται με τους υπότιτλους

Οι ελλείψεις και ο μη υποτιτλισμός στα ελληνικά προβληματίζουν πολλούς από εκείνους που περίμεναν πως και πως να έχουν απευθείας πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία on line παροχής τηλεοπτικού περιεχομένου

Για τους τηλεορασάκηδες και κυρίως αυτούς που πέφτουν με τα μούτρα σε μαραθώνιους παρακολούθησης πολλών επεισοδίων, το άνοιγμα της πρόσβασης στο Netflix (χωρίς VPN παρακάμψεις) είναι ίσως η είδηση που περίμεναν χρόνια!

H ανακοίνωση στο CES, για τη εξάπλωση της υπηρεσίας σχεδόν σε όλο τον κόσμο, πλην Κίνας (όπου ακόμα το ψάχνουν), Συρίας, Βορείου Κορέας και Κριμαίας (λόγω του αμερικανικού εμπάργκο), ενθουσίασε τους οπαδούς του Φρανκ Άντεργουντ και στην Ελλάδα. Πολλοί σπεύδουν να κατεβάσουν τη σχετική εφαρμογή, η οποία είναι ή θα γίνει άμεσα διαθέσιμη σε όλα τα λειτουργικά συστήματα για φορητές συσκευές, smart TVs, παιχνιδομηχανές και το νέο Apple TV. Άλλοι συνδέονται μέσω του browser στον υπολογιστή τους.

Το Netflix είναι μια video on demand ιντερνετική υπηρεσία. Παρέχει έναντι μηνιαίας συνδρομής πρόσβαση σε έναν πρακτικά ανεξάντλητο κατάλογο με σήριαλ, ταινίες και ντοκιμαντέρ. Μπορείς να δεις ό,τι και όσο θες (ή αντέχεις). Βρίσκεις ξανά το κάθε τι που έβλεπες στο σημείο που το άφησες, από όπου και αν συνδεθείς. Επίσης, σου προσφέρει ένα εύχρηστο περιβάλλον αναζήτησης και στοχευμένες προτάσεις που βελτιώνονται όσο περισσότερο παρακολουθείς.

Δύο είναι συνήθως τα ερωτήματα όσων συνδέονται για πρώτη φορά: Αν το περιεχόμενο στο Netflix έχει ελληνικούς υπότιτλους και γιατί δεν βρίσκουν αρκετές γνωστές ταινίες και κυρίως κάποια σήριαλ, όπως το περίφημο House of Cards, με τον Κέβιν Σπέισι στον ρόλο του δολοπλόκου και αδίστακτου Φρανκ Άντεργουντ και φόντο τον Λευκό Οίκο. Σημειώνεται ότι το House of Cards ήταν η πρώτη μεγάλη παραγωγή με τη σφραγίδα του Netflix και αυτό που καθιέρωσε το μοντέλο ταυτόχρονης διανομής όλων των επεισοδίων της κάθε σεζόν.

Απαντώντας στο protothema.gr, το Netflix ουσιαστικά λέει ότι για το θέμα των ελληνικών υποτίτλων δεν υπάρχει κάτι στον ορίζοντα για την ώρα. Όσο για τις ελλείψεις, συγκριτικά με το τι είναι διαθέσιμο στους Αμερικανούς συνδρομητές του, διευκρινίζεται ότι προκύπτουν από τις υπάρχουσες συμφωνίες με κατά τόπους τηλεοπτικούς παρόχους ή τις περιορισμένες συμφωνίες διάθεσης περιεχομένου για ορισμένες περιοχές.

«Το περισσότερο από το πρωτότυπο περιεχόμενο μας θα είναι διαθέσιμο παγκοσμίως. Ωστόσο, για κάποια από τα παλαιότερα σήριαλ, όπως το House of Cards, δεν είχαμε διαπραγματευτεί την παγκόσμια διάθεση τους και έτσι εν τω μεταξύ προβάλλονται από άλλες πλατφόρμες. Ίσως τα διαθέσουμε σε μερικές από τις νέες αγορές μας. Για παράδειγμα, διαθέσαμε το Orange is the New Black στις χώρες που προστέθηκαν στην Ασία και θα είναι διαθέσιμο στη Μέση Ανατολή και την Αφρική αργότερα εντός του έτους, αλλά δεν έχουμε τίποτα περισσότερο να ανακοινώσουμε αυτή τη στιγμή».

Για την ενσωμάτωση ελληνικών υποτίτλων, από το Netflix απαντούν: «Καθώς λαμβάνουμε πληροφορίες από τους χρήστες μας και κατανοούμε καλύτερα το μοτίβο χρήσης, αποφασίζουμε για το ποιες γλώσσες θα προστεθούν».

Για την ώρα, το διαθέσιμο περιεχόμενο του Netflix στην Ελλάδα ενσωματώνει αγγλικούς υπότιτλους. Στις περισσότερες νεότερες παραγωγές δίνεται επίσης η επιλογή υποτιτλισμού στα ισπανικά, τα γερμανικά και τα γαλλικά. Επιπλέον, σε κάποια σήριαλ και ταινίες είναι διαθέσιμος αντίστοιχος μεταγλωττισμός.

Όπως ανακοινώθηκε στο Λας Βέγκας, μέσα στο 2016 το Netflix θα παρουσιάσει μεταξύ των άλλων 31 δικές του τηλεοπτικές παραγωγές, κάμποσες δεκάδες δικές του ταινίες και ντοκιμαντέρ και 30 παιδικές σειρές. Το νέο περιεχόμενο θα είναι διαθέσιμο ταυτόχρονα για τους συνδρομητές του σε όλο τον κόσμο.

H video streaming υπηρεσία του Netflix ξεκίνησε να παρέχεται στις Ηνωμένες Πολιτείες το 2007, καθώς από το 1997 η εταιρεία είχε εστιάσει στην on line ενοικίαση DVDs, τα οποία αποστέλλονταν ταχυδρομικά. Είναι εισηγμένη στον Nasdaq από το 2002, με τρέχουσα κεφαλαιοποίηση 46 δισ. δολάρια. Πλέον, μετράει περισσότερους από 70 εκατομμύρια συνδρομητές σε 190 χώρες, οι οποίοι καταναλώνουν καθημερινά 125 εκατομμύρια ώρες τηλεοπτικού περιεχομένου.

 

πηγη

Soustas
billnotis@yahoo.gr

Δημιουργός και Αρχισυντάκτης του Techsmart.gr καθώς επίσης και πολλών επιτυχημένων ιστοσελίδων. Μεγάλος fan της τεχνολογίας και Online Marketing Specialist θα τον βρείτε online όλο το 24ωρο.

No Comments

Post A Comment