4 κορυφαία Social Media εργαλεία για την σελίδα σας

Ως επιχείρηση, η ενίσχυση των κοινωνικών σας στόχων μπορεί να είναι μια ανησυχητική μάχη. Πλέον με το πόσο ανταγωνιστικό είναι το κοινωνικό τοπίο των μέσων ενημέρωσης, στα Social Media χρειάζεστε εργαλεία για να δώσετε το boost στην επιχείριση σας. Γι ‘αυτό έχουμε συντάξει μερικά από τα καλύτερα εργαλεία κοινωνικών μέσων ενημέρωσης για να σας δώσουμε ένα πλεονέκτημα. Δείτε τα παρακάτω:

Social Steeze

Το πιο σημαντικό μέρος της ανάπτυξης και της παρουσίας των κοινωνικών μέσων σας χρησιμοποιεί το engagement. Εάν δεν είστε εξοικειωμένοι, η αφοσίωση είναι το πόσο συχνά οι οπαδοί σας συμπαθούν ή σχολιάζουν τις αναρτήσεις σας, κάτι που είναι μια πολύ σημαντική πτυχή για το πώς οι νέοι άνθρωποι ανακαλύπτουν τις δημοσιεύσεις σας, ειδικά όταν εξετάζουν τι παρακολουθούν οι φίλοι τους ή άλλα άτομα. Ωστόσο, το engagement της επωνυμίας σας μπορεί να είναι μια πολύ δύσκολη προσπάθεια για να πετύχετε οργανική απήχηση, γι ‘αυτό και η χρήση μιας υπηρεσίας όπως το Social Steeze μπορεί να είναι μια εξαιρετική ιδέα.

Το Social Steeze είναι μια πλατφόρμα που σας βοηθά να αποκτήσετε άμεσους οπαδούς στο Instagram, έχοντας πραγματικούς λογαριασμούς που σας κάνουν like ή σχολιάζουν τις αναρτήσεις σας. Αυτός ο τύπος οργανικής κυκλοφορίας είναι εξαιρετικά χρήσιμος για την επικύρωση της σελίδας σας, δίνοντας σας μια καλύτερη αντίληψη για τους ξένους, η οποία είναι κρίσιμη. Όπως σημειώνει η Brandwatch, το engagement με τα εμπορικά σήματα είναι δέκα φορές υψηλότερη στο Instagram από ό, τι με το Facebook, καθώς και 54 φορές υψηλότερη από το Pinterest και 84 φορές υψηλότερη από το Twitter, αντίστοιχα. Ναι, όταν πρόκειται για δέσμευση, το Instagram είναι η πλατφόρμα που πρέπει να τσεκάρετε, με το Social Steeze να έρχεται στο προσκήνιο για να σας βοηθήσει να κατατάξετε στην κορυφή όσον αφορά τη συμπεριφορά και τις αλληλεπιδράσεις μεταξύ των καταναλωτών και της μάρκας σας.

Meet Edgar

Μια άλλη σημαντική στρατηγική που πρέπει να εξεταστεί στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης είναι η έννοια της επαναγοράς. Παρόλο που συχνά θεωρούμε ότι πρόκειται για μια περιέργη πρακτική, φοβούμενοι ότι θα προσπαθήσετε να δημοσιεύσετε παλιό περιεχόμενο, αυτό δεν συμβαίνει γενικά. Αντ ‘αυτού, αυτό που οι καταναλωτές θεωρούν σημαντικό είναι ότι το περιεχόμενό σας είναι πρωτότυπο. όπως σημειώνεται από την Pixlee, καθώς χιλιάδες εμπιστεύονται το περιεχόμενο που δημιουργείται από τους χρήστες κατά 50% περισσότερο από οποιονδήποτε άλλο τύπο μέσων, αποδεικνύοντας ότι μπορεί να επιτραπεί η επανατοποθέτηση. Τώρα, προτού αρχίσετε να διαβάζετε τις παλιές σας θέσεις και να τις κάνετε copy paste, υπάρχει μια συγκεκριμένη επιστήμη στην τέχνη της αναπαράστασης, κάτι που σας βοηθά να βρείτε στο Meet Edgar.

Με το Meet Edgar, η πλατφόρμα περνάει από το παλιό σας περιεχόμενο και σας βοηθά να αποφασίσετε τι πρέπει να κάνετε, συμπεριλαμβανομένων και των πράξεων που είναι σχετικές με το παρόν. Επιπλέον, μπορεί να βοηθήσει να μεγιστοποιηθούν τα πράγματα που δεν έχουν αποδώσει, δίνοντας ένα διαισθητικό αναλυτικό ταμπλό. Δεδομένου ότι η επανάληψη συχνά βασίζεται σε μια αίσθηση του να γνωρίζει τι δεν είναι δημοφιλές την παρούσα περίοδο ή τι εξακολουθεί να είναι σχετικό, με το Meet Edgar μπορείτε να ανακαλύψετε την καταλληλότερη επιλογή. Η διαφήμιση στο Facebook με το meed Edgar μπορεί να οδηγήσει την επιχείριση σας σε άλλο επίπεδο.

Feedly

Όσο είναι σημαντικό να επαναλάβετε το δικό σας περιεχόμενο, είναι επίσης σημαντικό να ανεβάζετε περιεχόμενο από άλλους. Όχι μόνο αυτό θα βοηθήσει να συμπληρώσετε τα κενά όσον αφορά τα υλικά για να κρατήσετε πλούσιο το περιεχόμενο σας, αλλά και να ρίξετε φως σε αυτό που αντιπροσωπεύει το εμπορικό σήμα σας σε σχέση με αυτό που συμβαίνει στον κόσμο. Επιπλέον, όπως επισημαίνει το CoSchedule, με το 67% των ανθρώπων που λαμβάνουν τώρα τα νέα τους από τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης, η άντληση ειδήσεων από τον κλάδο μπορεί να είναι μια έξυπνη κίνηση για την επιχείριση σας. Ένα εξαιρετικό εργαλείο για να κάνει αυτή τη δουλειά είναι το Feedly.

Το Feedly είναι ένας συλλέκτης ειδήσεων για το πρόγραμμα περιήγησης και την κινητή συσκευή σας που σας βοηθά να τραβήξετε τα άρθρα που είναι σημαντικά για την επιχείριση σας. Αυτό μπορεί να λειτουργήσει για μια σειρά από διαφορετικές παραμέτρους που ορίσατε. Παρόλο που ίσως να μην είστε εταιρεία μέσων μαζικής ενημέρωσης ή ακόμα και ένα blog, η παρακολούθηση των τελευταίων και μεγαλύτερων ιστοσελίδων μπορεί να είναι αρκετά επωφελής για την τόνωση του περιεχομένου σας, ειδικά αν θέλετε να παρουσιάσετε μια αίσθηση προοπτικής στο κοινό σας στα τρέχοντα γεγονότα, γι ‘αυτό η εφαρμογή κάτι σαν το Feedly μπορεί να είναι μια σοφή επιλογή.

Bitly

Τέλος, για το περιεχόμενο που δημιουργείτε στο ιστολόγιό σας, η παρακολούθηση της επιτυχίας του θα είναι ζωτικής σημασίας για την κατανόηση του τι λειτουργεί και τι δεν αφορά το Content Marketing. Αυτό μπορεί να είναι δύσκολο επειδή, όπως σημείωσε το Yahoo Business, περίπου το 96% των ανθρώπων που μιλάνε για τη διαδικτυακή σας επωνυμία δεν το ακολουθούν πάντοτε. Ναι, το πιστεύετε ή όχι, θα μπορούσε να είναι ένα ολόκληρο ακροατήριο έξω εκεί κοιτάζοντας τη δουλειά σας χωρίς ποτέ να γνωρίζετε πραγματικά γι ‘αυτό και χρησιμοποιώντας ένα εργαλείο όπως το Bitly μπορεί να είναι μια μεγάλη προσθήκη στο οπλοστάσιό σας στα social media.

Αν δεν είστε εξοικειωμένοι, το Bitly είναι ένας σύνδεσμος συντομεύσεων που επίσης παρακολουθεί τη σύνδεσή σας. Όχι μόνο σας βοηθά να εξοικονομήσετε χώρο για τον αριθμό των λέξεων σας, αλλά και σας δίνει τη δυνατότητα να δείτε πού ακριβώς το περιεχόμενό σας πηγαίνει. Απίστευτα χρήσιμο εάν βρεθείτε λίγο στο blogging, το Bitly είναι απαραίτητο για το κοινωνικό σας μήνυμα, δίνοντάς σας το εργαλείο για να δείτε πώς προχωράει το περιεχόμενό σας, καθώς και πώς μπορείτε να το βελτιώσετε για να κερδίσετε περισσότερα από αυτά. Το καλύτερο ; Είναι ένα από τα φθηνότερα εργαλεία που υπάρχουν.

Γιώργος Χατζηθεοδοσίου
georgioschatzitheodosiou@gmail.com

Με λένε Γιώργο και ασχολούμαι επαγγελματικά με τις νέες τεχνολογίες, το Digital Marketing και δίνω μεγάλη έμφαση στην αξία της πληροφορίας. Δημιουργώ E-Books, Link Building στρατηγικές, βελτιστοποίηση ιστοσελίδων και αρθρογραφώ πάνω στον τομέα του ψηφιακού μάρκετινγκ.

No Comments

Post A Comment

%d bloggers like this: