Γιατί να χρησιμοποιήσετε το Google AdWords; Δείτε 9 λόγους

Γιατί να χρησιμοποιήσετε το Google AdWords; Δείτε 9 λόγους

Τι είναι το Google AdWords;

Το Google AdWords είναι το διαδικτυακό διαφημιστικό πρόγραμμα της Google, το οποίο σας επιτρέπει να δημιουργείτε διαδικτυακές διαφημίσεις για να προσεγγίσετε ακροατήρια που ενδιαφέρονται για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρετε. Η πλατφόρμα του AdWords λειτουργεί με τη διαφήμιση pay-per-click (PPC), δηλαδή πρέπει να πληρώνετε κάθε φορά που ένας επισκέπτης κάνει κλικ στη διαφήμισή σας.

Αλλά υπάρχουν τόσα πολλά διαφημιστικά μέσα και μέθοδοι έξω εκεί, και μπορεί να είναι δύσκολο να προσδιορίσετε ποια είναι η κατάλληλη για την επιχείρησή σας. Οι αναρτήσεις ιστοτόπων, οι υπεύθυνοι και οι πωλητές σας λένε πάντα να επενδύσετε σε αυτό χωρίς όμως να σας εξηγήσουν αναλυτικά τους λόγους.

9 οφέλη Google AdWords

Έτσι, θέλετε να μάθετε την απάντηση στο “Γιατί να χρησιμοποιήσετε το AdWords;”

Υπάρχουν πολλά μεγάλα οφέλη. Εδώ είναι μερικά.

1. Μαζική προσέγγιση της Google

Θέλετε να μάθετε αν υπάρχει λύση για τον πόνο στην πλάτη που έχετε;

Γκούγκλαρε το.

Θέλετε να μάθετε εάν υπάρχει ένα εργαλείο που διευκολύνει τη συνεργασία σε μια σελίδα προορισμού;

Γκούγκλαρε το.

Η μηχανή αναζήτησης χειρίζεται τρισεκατομμύρια αναζητήσεις όπως αυτές ανά έτος. Μιλάμε για πάνω από 5 δισεκατομμύρια αναζητήσεις την ημέρα.

Μεταξύ αυτών είναι οι άνθρωποι που αναζητούν λύσεις στα προβλήματα που μπορεί να προσφέρει η επιχείρησή σας. Εάν έχουν χρησιμοποιήσει ποτέ το Διαδίκτυο, οι πιθανότητες είναι ότι έχουνψάξει την απάντηση σε κάτι. Και αν μπορείτε να τους βοηθήσετε να βρουν την απάντηση, ακόμα κι αν είναι με μια διαφήμιση, είναι πιο πιθανό να σας επιλέξουν από ό, τι τον ανταγωνιστή σας.

2. Δυνατότητες που επιτρέπουν μια σειρά στόχευσης

Με το AdWords, υπάρχει κάτι για κάθε επιχείρηση και κάθε προοπτική σε κάθε στάδιο του ταξιδιού του αγοραστή.

Η υποβολή προσφορών σε ευρείς όρους αναζήτησης λέξεων-κλειδιών, όπως το λογισμικό λογιστικής, θα δείξει τη διαφήμισή σας σε προοπτικές στα προηγούμενα στάδια της διαδικασίας έρευνας προϊόντος και θα σας επιτρέψει να συμπληρώσετε την κορυφή της διοχέτευσης σας με δύο πολύ απλές αλλά ισχυρές τεχνικές:

Αποτυπώστε τις πληροφορίες τους με τη σελίδα προορισμού και ξεκινήστε να τους στέλνετε ενημερωτικό περιεχόμενο που αποδεικνύει την εξουσία σας.
Αν δεν μετατρέπουν, χρησιμοποιήστε το λογισμικό retargeting για να τους προσελκύσετε μέχρι να το κάνουν.
Μια άλλη ισχυρή τεχνική για την προσθήκη της βάσης πελατών σας είναι η υποβολή προσφορών σε όσους αναζητούν λέξεις-κλειδιά λέξεων-κλειδιών, όπως το λογισμικό λογιστικής για τους ανεξάρτητους εμπόρους. Αυτά γενικά είναι λιγότερο δαπανηρό και αξίζουν τον κόπο να τραβήξουν την προσοχή των ανθρώπων που ψάχνουν ακριβώς τι προσφέρεις.

Τις περισσότερες φορές οι άνθρωποι που αναζητούν μακρές, συγκεκριμένες συμβολοσειρές λέξεων-κλειδιών έχουν περισσότερη πρόθεση. Και η πρόθεση είναι αυτό που κάνει τους ανθρώπους που κάνουν στο AdWords τόσο πολύτιμο.

3. Προσέξτε την πρόθεση

Η μεγαλύτερη διαφορά μεταξύ των ατόμων που προσεγγίζετε με το Google AdWords και των ατόμων που προσεγγίζετε με άλλες μορφές διαφήμισης είναι η πρόθεσή τους.

Στα Social Media, για παράδειγμα, οι άνθρωποι δεν θέλουν να διαφημιστούν. Δεν αναζητούν λύσεις στα ζητήματα που πλήττουν την καθημερινότητά τους. Ψάχνουν για φωτογραφίες μωρών και φωτογραφίες διακοπών και οικογενειακές ενημερώσεις.

Στο δίκτυο αναζήτησης, όμως, δεν διαφημίζεστε σε άτομα που δεν ενδιαφέρονται. Διαφημίζετε σε άτομα που αναζητούν κάτι συγκεκριμένο.

4. Διατηρείτε τον πλήρη έλεγχο των καμπανιών σας ανά πάσα στιγμή

Κάποτε έπρεπε να πετάξετε εμπόδια και να προχωρήσετε με τη γραφειοκρατία για να εκτελέσετε διαφημιστικές καμπάνιες που φτάνουν σε πολλούς ανθρώπους όπως το AdWords. Η έναρξη και ο τερματισμός αυτών των εκστρατειών θα απαιτούσαν χρόνο και πόρους που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν καλύτερα αλλού.

Από την άλλη πλευρά, η αγορά διαφημιστικού χώρου με λογισμικό – γνωστή και ως “προγραμματική διαφήμιση” – είναι εύκολη ακόμη και για έναν εκπαιδευμένο υπάλληλο. Με κάποια εκπαίδευση, θα είναι σε θέση να ξεκινήσουν και να σταματήσουν τις εκστρατείες, να προσεγγίσουν τους σωστούς ανθρώπους για τη σωστή τιμή και να το κάνουν όλα στιγμιαία. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να διαθέσετε τους πόρους σας και τον χρόνο σας σε άλλες πιεστικές πρωτοβουλίες.

5. Δείτε τα αποτελέσματα που παρουσιάζονται σε μια εύχρηστη μορφή

Δεν θα έχετε ιδέα για το πώς μπορείτε να βελτιώσετε αν δεν ξέρετε τι κάνετε λάθος και κάποιοι πίνακες ελέγχου αναλυτικών στοιχείων το καθιστούν σχεδόν αδύνατο να καταλάβετε τι είναι αυτό.

Ευτυχώς, το AdWords κάνει τα πάντα απλά και εύκολα κατανοητά. Ανακαλύψτε βασικές πληροφορίες όπως κλικ, εμφανίσεις, προϋπολογισμό λέξεων-κλειδιών κ.λπ. ή ακόμα πιο λεπτομερείς με την ολοκλήρωση του Google Analytics που σας επιτρέπει να δείτε ακριβώς πώς συμπεριφέρονται οι επισκέπτες στον ιστότοπό σας .

6. Έχετε ταχύτερα αποτελέσματα από ό, τι με SEO

Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης εξακολουθεί να αποτελεί τη ραχοκοκαλιά των περισσότερων ιστότοπων. Οι αναρτήσεις και οι σελίδες που βλέπετε στη σελίδα 1 δεν είναι μόνο σωστά γραμμένες με προσεκτικά ερευνημένες λέξεις-κλειδιά. είναι επίσης σε ιστότοπους που έχουν συσσωρεύσει μεγάλο αριθμό backlinks με την πάροδο του χρόνου (εξακολουθεί να είναι ο πρώτος παράγοντας κατάταξης για ιστοσελίδες).

Μπορεί να σας πάρει χρόνια πριν φτάσετε να δείτε μία από τις δικές σας σελίδες στην πολυπόθητη πρώτη θέση για έναν ευρύ όρο αναζήτησης λέξεων-κλειδιών. Ορισμένες επιχειρήσεις δεν θα το δουν ποτέ.

7.. Δημιουργία αναγνωρισιμότητας 

Όταν οι άνθρωποι ακούν “Google AdWords”, σκέφτονται ως επί το πλείστον την επισκεψιμότητα μέσω των διαφημίσεων pay-per-click στις σελίδες αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης. Όμως, οι διαφημίσεις της Google είναι πιο ευέλικτες από αυτό. Μπορούν επίσης να είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για την οικοδόμηση της αναγνωρισιμότητας μιας εταιρείας.

Μέσω του δικτύου αναζήτησης του AdWords, ακόμα και αν οι πιθανοί πελάτες δεν κάνουν κλικ, βλέπουν το Brand σας, την ετικέτα σας, τι προσφέρετε και οτιδήποτε άλλο χρησιμοποιείτε για την προβολή του αντιγράφου και των επεκτάσεων. Και μέσω του δικτύου προβολής του AdWords, μπορείτε να δώσετε προτεραιότητα στην ευαισθητοποίηση σχετικά με την εταιρεία σας, επιλέγοντας να προβάλλετε τη διαφήμισή σας σε περισσότερα άτομα από ό, τι εστιάζετε σε κλικ ή μετατροπές (περισσότερες στρατηγικές υποβολής προσφορών σε λίγο.) Και οι δύο στρατηγικές επιτρέπουν στους διαφημιζόμενους να ενισχύσουν τα κρίσιμα χαρακτηριστικά της επιχείρησής τους με τη σειρά του, να ενισχύσει το σήμα της.

8. Κερδίστε περισσότερα Conversions

Τα δίκτυα διαφημίσεων που δεν προσφέρουν προτεραιότητα στην εμπειρία της σελίδας προορισμού θα σας επιτρέψουν να κατευθύνετε τους χρήστες του Διαδικτύου σε οποιαδήποτε παλιά σελίδα – μια αρχική σελίδα και αυτό θα εξαντλεί τον προϋπολογισμό σας γρήγορα, αφού οι επισκέπτες δεν θέλουν να κυνηγήσουν αυτά που τους υποσχέθηκαν Η διαφήμισή σας.

Αλλά για να δείτε ακόμη και τις διαφημίσεις σας στο δίκτυο της Google, θα χρειαστείτε μια εξαιρετικά πειστική σελίδα προορισμού πίσω από αυτές. Και όταν δημιουργείτε μια ιδιαίτερα πειστική σελίδα προορισμού, θα μεγιστοποιήσετε τις διαφημιστικές δαπάνες, κυρίως λόγω δύο ειδών:

Ταίριασμα μηνυμάτων
Σχεδιαστικά εστιασμένη

9. Μεγιστοποιήστε την απόδοση επένδυσης (ROI) με διαφορετικές στρατηγικές προσφορών

Μια πειστική σελίδα προορισμού που έχει σχεδιαστεί για να κατευθλυνει το Google δεν είναι το μόνο πράγμα που θα μεγιστοποιήσει τη διαφημιστική σας επένδυση. Για να σας βοηθήσουμε να επιτύχετε συγκεκριμένους στόχους μάρκετινγκ, ενώ το λιγότερο αποπληρώνετε τον προϋπολογισμό σας, η ομάδα του AdWords έχει δημιουργήσει πολλές διαφορετικές στρατηγικές προσφορών:

Η προσφορά CPC είναι αυτή που συστήνει η Google αν ο στόχος σας είναι να αυξήσετε την επισκεψιμότητα του ιστότοπου. Το “κόστος-ανά-κλικ”. Όταν χρησιμοποιείτε αυτόν τον τρόπο υποβολής προσφορών, ορίζετε μια μέγιστη προσφορά που είστε διατεθειμένοι να πληρώσετε για ένα κλικ και πληρώνετε μόνο όταν κάνετε κλικ στη διαφήμισή σας.
Η προσφορά CPM, που αντιπροσωπεύει το “κόστος ανά χιλιάδες εμφανίσεις εμφάνισης”, είναι αυτό που συστήνει η Google αν προσπαθείτε να δημιουργήσετε αναγνωρισιμότητα Brand. Με αυτή τη στρατηγική, επιλέγετε ένα ποσό χρημάτων που είστε διατεθειμένοι να πληρώσετε για 1.000 άτομα για να δείτε τη διαφήμισή σας με πλήρη εικόνα. Διατίθεται μόνο στο Δίκτυο εμφάνισης Google και όχι στο δίκτυο αναζήτησης.
Η προσφορά CPA είναι αυτή που η Google συνιστά στους διαφημιζόμενους να χρησιμοποιούν όταν επικεντρώνονται σε μετατροπές όπως αγορές ή εγγραφές. Με αυτήν τη μέθοδο, θα προσφέρετε προσφορές βάσει του ύψους ενός συγκεκριμένου στόχου μετατροπής για την επιχείρησή σας.

Γιατί να χρησιμοποιήσετε το Google AdWords;

Αν ρωτούσατε “Γιατί να χρησιμοποιήσετε το Google AdWords;” τώρα θα πρέπει να ρωτήσετε “Γιατί όχι;” Η διαφήμιση στο Google Adwords είναι μια σε πολλές περιπτώσεις αναγκαία λύση για να πετύχετε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα.

Το δίκτυο έχει κάτι για επιχειρήσεις όλων των μεγεθών με διαφορετικούς προϋπολογισμούς και διαφορετικούς διαφημιστικούς στόχους και διαφορετικό κοινό-στόχο,  οι περισσότεροι από τους οποίους έχουν χρησιμοποιήσει το Google τουλάχιστον μια φορά στη ζωή τους για να βρουν την απάντηση σε ένα πρόβλημα. Έτσι σε μια θάλασσα με φαινομενικά ατελείωτες έρευνες – 2 + τρισεκατομμύρια ετησίως – γιατί να μην ρίξετε ένα κουβά για να δείτε πόσα έσοδα θα μπορούσατε να φέρετε;

Γιώργος Χατζηθεοδοσίου
georgioschatzitheodosiou@gmail.com

Με λένε Γιώργο και ασχολούμαι επαγγελματικά με τις νέες τεχνολογίες, το Digital Marketing και δίνω μεγάλη έμφαση στην αξία της πληροφορίας. Δημιουργώ E-Books, Link Building στρατηγικές, βελτιστοποίηση ιστοσελίδων και αρθρογραφώ πάνω στον τομέα του ψηφιακού μάρκετινγκ.

No Comments

Post A Comment