Η Adobe κοντράρει την Canva κάνοντας την εναλλακτική της αδύνατο να αγνοηθεί!

Η Adobe κοντράρει την Canva κάνοντας την εναλλακτική της αδύνατο να αγνοηθεί!

Η Adobe ανακοίνωσε μια νέα επιχειρηματική σουίτα εργαλείων με την ονομασία Adobe Express for Enterprise, η οποία συνοδεύει τη συνδρομή Creative Cloud for Enterprise, αναγκάζοντας ουσιαστικά τις επιχειρήσεις να εξετάσουν τουλάχιστον το ενδεχόμενο να απομακρυνθούν από το Canva.

Το Adobe Express for Enterprise περιγράφεται ως ένα καθολικό δημιουργικό εργαλείο που επιτρέπει σε οποιονδήποτε σε μια επιχείρηση – σε οποιοδήποτε επίπεδο δεξιοτήτων – να μπει στο παιχνίδι και να αρχίσει να δημιουργεί περιεχόμενο, όπως πολυμεσικά στοιχεία και αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η Adobe προσφέρει ήδη μια παρόμοια πλατφόρμα που αρχικά ονομάστηκε Creative Cloud Express και σήμερα μετονομάστηκε σε Adobe Express, αλλά η εταιρεία προσαρμόζει αυτή την εμπειρία ώστε να ταιριάζει πιο καθαρά στις προσφορές της για επιχειρήσεις, πολύ πιθανόν έτσι ώστε να είναι ένας πιο βιώσιμος ανταγωνιστής του Canva.

Αυτή η “νέα” προσφορά έχει σχεδιαστεί για επιχειρήσεις και η Adobe λέει ότι θα μπει ακόμα και στους πιο αποκεντρωμένους οργανισμούς.

“Ενσωματωμένο με το Adobe Experience Manager (AEM) Assets, το Adobe Express for Enterprise θα εξορθολογήσει τις ροές εργασίας ανάπτυξης περιεχομένου από άκρη σε άκρη, επιτρέποντας στις μάρκες να ανταποκρίνονται στις συνεχώς αυξανόμενες απαιτήσεις για δέσμευση πελατών σε όλα τα κανάλια”, αναφέρει η εταιρεία.

Για να γλυκάνει το καζάνι, η Adobe ενσωματώνει το νέο της λογισμικό τεχνητής νοημοσύνης (AI) Firefly για τη δημιουργία κειμένου σε εικόνα στο Adobe Express for Enterprise, το οποίο θα διευκολύνει ακόμη περισσότερο τους δημιουργούς όλων των επιπέδων δεξιοτήτων να δημιουργούν on-brand εικόνες και εφέ κειμένου που είναι “ασφαλή για εμπορική χρήση” και “θα φέρει ακόμη μεγαλύτερη ακρίβεια, ισχύ, ταχύτητα και ευκολία απευθείας στις ροές εργασίας του Adobe Express”.

Αυτή η στρατηγική είναι σε μεγάλο βαθμό η προσέγγιση του “Microsoft Teams“, όπου το εργαλείο δεν είναι απαραίτητα αυτό που μια ομάδα χρηστών θέλει να μεταπηδήσει στη χρήση (το Slack, σε αυτή τη σύγκριση), αλλά είναι αδύνατο να αγνοηθεί επειδή είναι συνδυασμένο με μια άλλη συνδρομή στην οποία η ηγεσία λαμβάνει μια γερή έκπτωση. Τα εργαλεία ουσιαστικά κάνουν το ίδιο πράγμα, αλλά οι ομάδες ενθαρρύνονται έντονα να χρησιμοποιούν αυτό που κοστίζει στην επιχείρηση λιγότερα χρήματα. Επιπλέον, η ενσωμάτωση εργαλείων είναι εξαιρετικά επωφελής για τις επιχειρηματικές ομάδες και η Adobe το καθιστά ένα από τα κύρια οφέλη του Adobe Express for Enterprise.

Η Canva είναι εύκολα η μεγαλύτερη απειλή της Adobe στον επιχειρηματικό χώρο. Η εταιρεία ξεπέρασε πέρυσι τα 100 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες, δηλαδή σχεδόν τέσσερις φορές περισσότερους από όσους έχει η Adobe σε συνδρομητές του Creative Cloud. Παρόλο που δεν είναι όλοι αυτοί επί πληρωμή, αφού η Canva διαθέτει δωρεάν επίπεδα, δείχνει τη δημοτικότητα της πλατφόρμας.

Η Canva λάνσαρε επίσης μια AI γεννήτρια μετατροπής κειμένου σε εικόνα το περασμένο φθινόπωρο, η οποία τότε τη διαχώρισε περαιτέρω από την Adobe. Αλλά σήμερα, με μια κίνηση, η Adobe ανέτρεψε τα δεδομένα, κάνοντας την προσφορά της πιο αποδοτική, καλύτερα ενσωματωμένη και με περισσότερες δυνατότητες.

Tags:
,
Soustas
billnotis@yahoo.gr

Δημιουργός και Αρχισυντάκτης του Techsmart.gr καθώς επίσης και πολλών επιτυχημένων ιστοσελίδων. Μεγάλος fan της τεχνολογίας και Online Marketing Specialist θα τον βρείτε online όλο το 24ωρο.

No Comments

Post A Comment