«Τέλος» στις διαφημίσεις των 30″ βάζει το YouTube

«Τέλος» στις διαφημίσεις των 30″ βάζει το YouTube

Ένας από τους πιο ενοχλητικούς τύπους διαφημίσεων στο YouTube είναι χωρίς αμφιβολία αυτές που όχι μόνο διαρκούν 30 δευτερόλεπτα, αλλά δεν είναι δυνατόν ούτε να παρακαμφθούν με κάποιο άμεσο και εύκολο τρόπο.

Η Google, έχοντας καταλάβει προφανώς ότι με αυτή της την πρακτική οδηγεί τους χρήστες στην εγκατάσταση εφαρμογών ad-blocking, γεγονός που μακροπρόθεσμα περιορίζει τα συνολικά της διαφημιστικά έσοδα, αποφάσισε να καταργήσει οριστικά αυτές τις μεγάλης διάρκειας διαφημίσεις από την πλατφόρμα.

Βέβαια δυστυχώς, η σχετική αλλαγή δεν θα έρθει πριν από το 2018. Η εταιρεία αναφέρει χαρακτηριστικά σε σχετική με το θέμα δήλωσή της:

“Αποφασίσαμε να διακόψουμε από το 2018 την υποστήριξη διαφημίσεων διάρκειας 30 δευτερολέπτων που δεν μπορούν να παρακαμφθούν, θέλοντας να εστιάσουμε σε εκείνες που είναι αποδεκτές τόσο από τους χρήστες, όσο και από τους διαφημιζόμενους”.

Πηγή: pc magazine

Tags:
Soustas
billnotis@yahoo.gr

Δημιουργός και Αρχισυντάκτης του Techsmart.gr καθώς επίσης και πολλών επιτυχημένων ιστοσελίδων. Μεγάλος fan της τεχνολογίας και Online Marketing Specialist θα τον βρείτε online όλο το 24ωρο.

No Comments

Post A Comment